خانه ایثارگران استان تهران جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با انتشار پیامی جنایات جدید رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم غزه که برای تهیه غذا تجمع کرده بودند، را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۸۳۲۴۰
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران استان تهران؛ در متن پیام اکبر حیدریان مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم «إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/۱۳) بى تردید کسانى که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت] استقامت ورزیدند، نه بیمى بر آنان است و نه اندوهگین مى شوند.

پس از ضربات دردناک و حیرت انگیز مجاهدان غیور فلسطینی بر پیکره فرتوت و عریان رژیم اشغالگر صهیونیستی، سردمداران کفر و تزویر و زور به تصور جبران شکست مفتضحانه اکتبر ۲۰۲۳، با انواع سلاح ها و فاجعه آمیز ترین اقدامات و وحشیانه و ددمنشانه بر خانه ها و زنان و کودکان و سالخوردگان و مراکز آموزشی بهداشتی و عمومی نوار غزه یورش بردند و با قطع آب و برق و... راههای ارتباطی و محروم نمودن مردم بی پناه، اقدام به مجازات دسته¬ جمعی ساکنان این منطقه و قتل‌عام‌ مردم‌ مظلوم فلسطین کردند.

اعضای خانه ایثارگران استان تهران ضمن تجلیل و تعظیم حماسه طوفان الأقصی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارد و از همه مسلمانان و بیداردلان و آزادی خواهان و آزادگان جهان می¬ خواهد تا در برابر دوگانه ناموزون و مزورانه ظلم - مظلوم نمایی این رژیم غاصب و کودک کش و جنایات هولناک آن نسبت به مردم مظلوم فلسطین قیام نموده و براساس تکلیف و انسانیت، ضمن محکومیت قاطع اقدامات کثیف این رژیم و نسل کشی آن، حمایت همه جانبه خود را از مجاهدان فلسطینی و حزب الله و مردم مظلوم غزه و فلسطین به عمل آورند .

 

اکبر حیدریان

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران

 

.

ارسال نظرات
آخرین اخبار