حضور معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان پای صندوق های رأی

رضا شریفی با حضور در مدرسه شهید بهشتی زاهدان در ساعات ابتدایی برگزاری انتخابات، رای خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۹۵۸۳۲۰۰
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان پس از انداختن رای خود به صندوق رضا شریفی بیان کرد: مردم قدرشناسی داریم و مشاهده می‌کنند که خادمان آن‌ها فعالیت دارند به شکرانه این خدمات آن‌ها بیایند رأی دهند و از آن‌ها حمایت کنند.

وی افزود: امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ روز سرنوشت‌ساز ما ایرانیان است، در آغازین ساعات شروع به کار رأی‌گیری به‌اتفاق استاندار و تعدادی از معاونین خدمت دوستان رسیدیم هم برای عرض خداقوت و هم رأی‌دادن و همانطور که مشاهده می‌کنید شور و نشاط خوبی است برآوردها هم این را نشان می‌دهد وضعیت استان همیشه این بوده است.

 معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بحث مشارکت آمار و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد در سطح سه استان برتر کشور هستیم و مردم قدرشناس هستند مردم می‌بینند که خادمان آن‌ها دارند خدمت می‌کنند کار می‌کنند به شکرانه این خدمت خادمان آن‌ها بیایند رأی بدهند دل‌گرم کنند ما را، از خادمان خود حمایت کنند.

وی اظهار کرد: امید است بتوانیم آنچه شایسته مردم در جغرافیای سیاسی و اجتماعی استان عمل کنیم، سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه فرهنگی و اقتصادی دارد و در این حوزه به کمک و حضور مردم ما هم مصمم‌تر می‌شویم که فرایند توسعه را به آن شدت بخشیم.

شریفی در پایان با اشاره به این که قطعاً دشمنان ما هم حواس آن‌ها به ما است، خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند خیلی از اینها چهارچشمی دارند تحولات ایرانیان را دنبال می‌کنند و می‌فهمند جمهوری اسلامی قدوقواره و اندازه و هیبتی که در دنیا دارد، اقتداری که در دنیا دارد بر هیچ‌کس پوشیده نیست، لذا تحولات داخلی خصوصاً در حوزه اجتماعی که خیلی تأثیرگذار است در محاسبات دشمن، دشمنان حساب کار خود را خواهند کرد کسی نمی‌تواند بین صفوف مستحکم مردم و مسئولین خلل ایجاد کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار