حضور ۱۵۰۰۰ اردبیلی در ۲ ساعت اول رأی‌گیری

استاندار اردبیل گفت: در ۲ ساعت اول رأی‌گیری، بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم اردبیل رأی خود را به صندوق‌ها ریختند.
کد خبر: ۹۵۸۳۰۹۸
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

حضور ۱۵۰۰۰ اردبیلی در ۲ ساعت اول رأی‌گیری

سید حامد عاملی با حضور در مسجد جامع نیار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اردبیل، اظهار داشت: از ماه‌ها پیش تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه انجام شده و عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی تلاش می‌کنند تا 11 اسفند را به روز حماسه‌آفرینی مردم تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: هشت کمیته در این ایام در ستاد انتخابات استان فعال بوده و تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌اند تا شاهد برگزاری انخابات سالم رقابتی امن همراه با حضور پرشور مردم باشیم.

استاندار اردبیل گفت: یک‌هزار و 380 شعبه اخذ رأی در استان برای جمع‌آوری آرای مرم در نظر گرفته شده و 30 هزار نفر از عوامل اجرایی در این انتخابات کار هماهنگی و پشتیبانی را انجام می‌دهند.

عاملی به وضعیت مطلوب برگزاری انتخابات از اولین ساعات صبح امروز اشاره کرد و افزود: 95 درصد شعب اخذ رأی در حال حاضر فعال بوده و اختلال به وجود آمده در سامانه در برخی از شعب با تلاش همکاران در حل رفع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از اولین ساعات صبح امروز و در کمتر از 2 ساعت، 15 هزار اردبیلی در انتخابات حاضر شده و همچنان کار اخذ رأی با سرعت در حال انجام است.

رییس شورای اداری استان اردبیل اضافه کرد: مردم در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی می‌کنند و این باور و اعتقاد وجود دارد که با انتخاب اصلح می‌توان در این مسیر تحول ایجاد کرد.

عاملی رقابت 198 کاندیدا را در صحنه انتخابات یادآور شد و ادامه داد: همه این کاندیداها برای عزت و سربلندی این کشور از همه داشته‌های خود گذشته‌اند تا مردم را راغب به حضور در عرصه انخابات کنند و در این بین برنده اصلی مردم هستند.

 11اسفند روز سرنوشت 

استاندار اردبیل بیان کرد: 11 اسفند برای مردم ایران و استان اردبیل یوم سرنوشت‌ساز است و این مردم با انتخاب خود برای چهار سال آینده سرنوشت مملکت و استان خود را تعیین خواهند کرد.

عاملی با اشاره به مشکلات و برخی نارسایی‌ها در کشور به ویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی تصریح کرد: آنهایی که مردد به حضور در پای صندوق‌های رأی هستند باید این واقعیت را بپذیرند که مشکلات جامعه با انتخاب اصلح نمایندگان قابل حل است و با خانه‌نشینی و قهر از صندوق نمی‌توان تحولی ایجاد کرد.

وی از یوم‌الله 11 اسفند به عنوان روز سرنوشت مردم یاد کرد و گفت: مجلس جایگاه عظیم در نظام اسلامی دارد و در ریل‌گذاری توسعه کشور نقش‌آفرین اصلی است.

استاندار اردبیل افزود: اگر کاندیداهایی اصلح را برگزینیم تحول چهار سال آینده در کشور تضمین شده است و همین نمایندگان منتخب مردم در انتخاب وزرای دولت آینده و رأی به آنها نقش‌آفرینی کرده و کشور را به دست وزرا و مدیران لایق خواهند سپرد.

عاملی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم با توجه به حساسیت جایگاه مجلس و وظیفه خطیر نمایندگی به مسئولیت خطیر خود در انتخاب فرد شایسته و حضور او در قوه مقننه اهتمام جدی داشته و با قصد قربت و با نیت احترام به شهدا و امام راحل و لبیک به مقام معظم رهبری در روز سرنوشت‌ساز رأی‌گیری حضور پیدا کرده و ادای دین کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار