مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

جشن استانی نیکوکاری ۱۵ اسفند در سرعین برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن استانی نیکوکاری، امسال در ۱۵ اسفند ماه و به میزبانی شهر گردشگری سرعین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۶۴
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

جشن استانی نیکوکاری ۱۵ اسفند در سرعین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  علیرضا حسین‌نژاد اظهار کرد: از اول بهمن ماه برنامه‌ریزی و مقدمات برگزاری جشن نیکوکاری آغاز شده و تلاش می‌کنیم با همراهی شهرستان‌ها، جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای خیران را از مناطق مختلف کشور و استان اردبیل شاهد باشیم.

وی افزود: خیران بسیاری در ایام پایانی سال از استان‌های سراسر کشور سعی می‌کنند تا به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان استان اردبیل مساعدت‌هایی را انجام داده و بخشی از نیازمندی های خانوار را در آستانه سال نو تأمین کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در کنار جمع‌آوری این کمک‌ها، جشن نیکوکاری به صورت نمادین و به شکل استانی در ۱۵ اسفند در شهرستان توریستی سرعین برگزار خواهد شد تا با همراهی مسئولان، خیران، هنرمندان و سایر اقشار نیکوکار، این جشن را برگزار کرده و عائدات آن را تقدیم خانواده‌های تحت حمایت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور زنگ نیکوکاری نیز در مدارس به صدا درخواهد آمد و با جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان، از طریق مدیران مدارس این کمک‌ها صرف تأمین نیازمندی دانش آموزان همان مدارس خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های جشن نیکوکاری تا ۲۵ اسفند ادامه خواهد داشت و بعد از آن نیز با شروع ماه رمضان، برنامه‌های ویژه این ایام آغاز خواهد شد.

حسین‌نژاد یادآور شد: میادین و جلوی مصلی‌های برگزاری نمازجمعه، میزبان جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری تا هفته آخر اسفند ماه خواهند بود و علاوه بر مدارس و میادین اصلی شهر، سعی بر این است تا از طریق مراکز نیکوکاری کمک‌های جمع‌آوری شده به دست خانواده‌های نیازمند در محلات برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: سال قبل، ۱۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری جمع آوری شد و امسال پیش بینی می‌کنیم این مبلغ به ۲۶ میلیارد تومان برسد.

وی برنامه‌های ماه رمضان را نیز ثبت نام از حامیان، اطعام نیازمندان، برپایی افطاری ساده، توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم به همت مراکزنیکوکاری اعلام کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار