خبرهای داغ:

مسول بسیج جامعه زنان کشور طی یادداشتی عنوان کرد: شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود موجب استمرار جمهوریت و اسلامیت نظام می گردد.

مردم ایران در طی سال‌های ۵۶ و ۵۷ با نظام مستبد طاغوت مبارزه کردند و توانستند بساط آن دولت مستبد و وابسته را برچیدند و نظام جمهوری اسلامی را با شاخص‌های جمهوریت و اسلامیت در کشور مستقر نمایند. در طول عمر این نظام مردم سالار اسلامی می‌توان گفت به طور میانگین سالی یک بار مردم پای صندوق‌های رای آمدند
کد خبر: ۹۵۸۲۴۴۳
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

بسم الله الرحمن الرحیم
مسول بسیج جامعه زنان کشور طی یادداشتی عنوان کرد:  اما دشمنان نظام اسلامی که در عمل پایبند اصل دموکراسی و مردم سالاری نیستند و حمایت از حکمرانان مستبد را در پرونده خود دارند تا کنون مبالغ هنگفتی را هزینه کردند و تلاش های بسیاری کردند تا به زعم خود مردم را از این مشارکت قانونی و مردمی باز دارند در واقع عملاً علیه استقرار دموکراسی هزینه کردند و جالب اینکه جمهوری اسلامی را مخالف دموکراسی معرفی می‌کنند و جالب تر اینکه عده ای فریب خورده در داخل کشور و یا در پناهندگی کشورهای خارجی که به تقلید از سردمداران خود جمهوری اسلامی را به عدم پایبندی به دموکراسی متهم می‌کنند در همپالگی با دشمنان هرچه در بساط دارند هزینه می‌کنند و با تبلیغات سوء علیه نظام اسلامی سعی می کنند تا مردم را از شرکت در انتخاب منصرف نمایند تا در تعیین سرنوشت خود مشارکت نداشته باشند و این سند مستحکمی است بر اغواگری و دروغگویی دشمنان مردم ایران.
بی گمان مردم آزاده ایران اسلامی در یازدهم اسفند ماه با پشت پا زدن به تبلیغات دروغین دشمنان همچنان گذشته حماسه زیبای دیگری از مردم سالاری اسلامی را خلق خواهند کرد.
ملت عزیز ایران واقف است که ؛ در پرتو انقلاب اسلامی این فرصت را به دست آوردند تا نمایندگان خود را در عرصه های مختلف بطور مستقیم یا غیر مستقیم انتخاب نمایند و سرنوشت خود را خود رقم بزنند . بنابراین ماحصل هر انتخابی متوجه خود آنان است. اگر چنانچه مسئولی که منتخب آنان در همه پرسی صورت گرفته ناکارآمد باشد به لحاظ دقت ناکافی در نوع انتخاب و تشخیص اصلح بوده است و یا اگر نمایندگانی در خانه ملت به وظیفه خود آنچنان که باید عمل ننموده‌اند این وضعیت نیز بطور مستقیم به نوع تشخیص و انتخاب خود مردم برمی گردد . بنابراین به همان اندازه که مشارکت حداکثری تولید قدرت می کند انتخاب اصلح نیز نقش مستقیم و تعیین کننده در تولید قدرت ملی و برون رفت از مشکلات دارد .لذا انتظار می رود تا در فرصت باقی مانده مردم عزیز و آزاده ایران اسلامی با مطالعه پرونده عملکردی و شئون اجتماعی نامزدهای انتخاباتی به انتخابات آگاهانه اقدام نمایند تا ان شاءالله مجلسی در خور شأن و در تراز نظام جمهوری اسلامی تشکیل گردد. همانطور که امام راحل عظیم الشان فرمودند مجلس در رأس امور قرار دارد و از این منظر مجلس قوی می تواند در همه امور جامعه ایفای نقش سازنده و نجات بخش داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار