خبرهای داغ:

برگزاری ۲۰ نشست بصیرتی در راستای مشارکت حداکثری توسط حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد از برگزاری بیش از ۲۰ نشست بصیرتی در راستای تبیین نقش مشارکت و حضور مردم در انتخابات در پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۳۸
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
 
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج -مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) مراسم‌های جشن باشکوه با همت پایگاه‌های مقاومت و کمک خیرین بسیجی در شهر صالح آباد و روستاهای تابعه همراه با برنامه‌های جذاب و شاد برگزار شد.

وی عنوان کرد: بیش از ۴۰ برنامه جشن اعیاد شعبانیه، همراه با پخت و توزیع نذری، مسابقات فرهنگی و ورزشی و اهدای جوایز در ایام ماه شعبان در راستای تبیین شأن و منزلت اهل بیت(ع) و ایجاد شور و نشاط در بین مردم در مساجد و حسینیه‌ها برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد با تاکید بر اهمیت انتخابات تصریح کرد: همزمان با برگزاری جشن‌های شعبانیه و ظرفیت شرکت‌کنندگان در مراسمات، سلسله نشست‌های جهاد تبیین برای تبیین نقش مشارکت و حضور مردم، تشویق و حضور مردم به شرکت در انتخابات ۱۱اسفند برای برگزاری انتخابات با شکوه با حضور سخنرانان سیاسی در سطح شهر صالح آباد و روستاهای تابعه برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این راستا بیش از ۲۰ نشست بصیرتی در راستای تبیین نقش مشارکت و حضور مردم در انتخابات در پایگاه‌های تابعه این حوزه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار