حمایت ایثارگران استان تهران از آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم و محسن قمی

خانه ایثارگران استان تهران از آیت آلله محسن قمی و آیت آلله غلامرضا مصباحی مقدم نامزدهای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان تهران حمایت می کند.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۵۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با اشاره به سوابق آیت آلله غلامرضا مصباحی مقدم و حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی؛ اظهار داشت: آیت آلله غلامرضا مصباحی مقدم   متولد ۱۳۳۰، مجتهد و سیاستمدار اصولگرا، نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی در ادوار هفتم، هشتم و نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس کمیسیون امور زیربنایی و تولیدی این مجمع و نماینده مجلس خبرگان رهبری ،عضو  شورای عالی آموزش و پرورش، تالیف ۱۷ کتاب تحقیقی تخصصی در خصوص اقتصاد اسلامی،تدریس دوره های خارج فقه اقتصادی همچون خارج فقه پول و بانک، خارج فقه معاملات بورس در حوزه علمیه قم و تهران و... را در کارنامه خود دارد.

 همچنین حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی روحانی پارسا و متدین متولد ۱۳۳۹ ،   از جانبازان دوران دفاع است که پنج تن از اعضای خانواده وی نیز از شهدای دوران دفاع مقدس هستند . ایشان علاوه بر تدریس در حوزه ودانشگاه و تالیف کتب و مقالات متعدد ، مسئولیت های مهمی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده داشته است که از آن جمله می توان به عضویت در مجلس خبرگان رهبری به نمایندگی از مردم تهران در دوره سوم و نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی  و عضو شورای‌عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و... اشاره کرد.

اکبر حیدریان در ادامه خاطرنشان کرد: نظر به سوابق روشن و تلاش های بی دریغ و خالصانه و حمایت آنان از انقلاب و نظام،   خانه ایثارگران استان تهران از کاندیداتوری ایشان در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان تهران حمایت می کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار