خبرهای داغ:
با پایان ساخت مخزن مجتمع بزرگ آبرسانی قاقازان تعهد سپاه استان قزوین برای ساخت این مجتمع آبرسانی محقق شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۲۲
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از روند ساخت مجتمع آبرسانی قاقازان بازدید شد.

پروژه جهاد آبرسانی مخزن مجتمع روستایی قاقازان قزوین به همت جهادگران سازمان بسیج سازندگی استان قزوین آماده شده و تعهد سپاه استان برای ساخت این مجتمع به پایان رسید.

پروژه مذکور ذیل پروژه‌های فاز اول جهاد آبرسانی محرومیت‌زدایی استان قزوین است که آب آشامیدنی ۲۳ روستای منطقه را با جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر تامین خواهد کرد.

پروژه مجتمع روستایی قاقازان شامل ۴۲ کیلومتر خط انتقال، احداث ۴۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره و ۲ حلقه چاه است که با تکمیل پروژه یاد شده مقدار ۳۳ لیتر در ثانیه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی استحصال خواهد شد و اهالی روستاهای مورد طرح از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

 فاز اول جهاد آبرسانی محرومیت‌زدایی استان قزوین به همت بسیج سازندگی استان، در سطح ۹۶ روستا و در قالب ۵ مجتمع آبرسانی در حال انجام است و با تکمیل آن مشکل تامین آب ۳۱ هزار و ۸۴۱ نفر جمعیت رفع خواهد شد.

با اتمام ساخت مخزن مجتمع آبرسانی قاقازان، سپاه به تعهد خود عمل کرده و با ایجاد ایستگاه پمپاژ مخزن توسط شرکت آبفای استان قزوین چ، مشکل آب روستاهای تحت پوشش این مجتمع مرتفع خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار