رقیه ابوذری خبرنگار خبرگزاری بسیج ملارد

شعبان به نیمه می‌رسد تا ماه کاملی را در آغوش گیرد

شعبان به نیمه می‌رسد تا ماه کاملی را در آغوش گيرد و گهواره نوری شود که پرده‌پوش غیبت کبری خواهد شد و انتظار را به قصیده‌ای بلند برای منتظران بدل خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۷۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

خورشید از شانه‌های تو طلوع می‌کند، تا جهان عظمت تو را دریابد عظمت آن‌کس که به امر پروردگار در پرده‌های زمان می‌ایستد و آیینه‌دار همه خوبی‌ها است امروز مُلک و ملکوت را در دستان تو می‌گذارند تا هستی در قنوتت تماشایی شود امروز جهان خلاصه‌ای از لبخند توست و زمین امامت تو را قامت می‌بندد.

 

امشب چشمان منتظران آذین‌بند میلادی است که پیچک انتظار را در حیاط خلوت دل‌های بی‌قرار قاب خواهد گرفت امشب عطر گل نرگس به مشام می‌رسد تا عصر انتظار ولادت منجی(عج) را به جشن بنشیند و حسن ختام سیره نبوی و علوی را در غنچه حضورش تماشا کند.

 

همانگونه که حضور مبارکش فرمود: «من آخرین وصیّ پیغمبر خدا هستم، به وسیله من بلاها و فتنه‌ها از آشنایان و شیعیانم دفع و برطرف خواهد شد.»

 

آری امشب خورشید وجود مهدی فاطمه(عج) در آغوش امام حسن عسگری(ع) طلوع می‌کند تا نقطه شروع شفق و مجری حق و عدالت باشد.

 

او که در زیبایی بی‌مانند است و گنجینه بی‌بدیل فضائل خاندانش؛گ تعبیر حضورش از کلام جدش رسول‌الله ص شنیدنی است آن هنگام که فرمود:«مهدی(عج) طاووس اهل بهشت است»

 

به تعبیری انگار تقویم دل عاشقان از ولادت حضرت مهدی عج هویت گرفته و تا روز ظهورش در تلاطم است چرا که میلادش بهار شکوفایی عدالت است و ظهورش فصل اعتلای آن.

مولود امشب قنداق پیچ واژه انتظار می‌شود و در گهواره موعود تاب میخورد تا 313 دانه عقیق در تسبیح انتظارش گرد هم آیند و عدل وامدار گوشه چشمش باشد.

 

لحظه‌های ناب میلاد توست یا مهدی تویی که غزل بی‌انتهای انتظاری و حضورت شاه بیت این غزل شعری به بلندای شب‌های بی تو که بیت آخرش را تنها خدا می‌داند و بس

از همین روست که جدت امام صادق(ع) فرمود: «تنها مهدی است که پس از دوران‌های طولانی بلاخیز و تنگناهای طاقت‌فرسا غم‌ها و گرفتاری‌ها را از دل شیعیان برطرف می‌نماید»

 

پس بیا و در شب میلادت بر قلب‌های غبار گرفته ما رنگ امید و عشق بپاش و بر نگاه پر تردیدمان صلابت نور عطا کن که به گوشه چشمی به تن خسته ما عیار زندگانی می‌بخشی

 

میلاد عطراگین یگانه منجی عالم امکان، حضرت مهدی صاحب‌الزمان(عج) بر عموم مسلمین مبارک باد

ارسال نظرات
آخرین اخبار