امام جمعه بندرعباس:

کانال‌های تلویزیونی انتخاباتی به شناخت نامزد‌ها کمک زیادی کرده است

امام جمعه بندرعباس: کانال‌های تلویزیونی انتخاباتی به شناخت نامزد‌ها کمک زیادی کرده است.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۹۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

امام جمعه بندرعباس گفت: مردم استان هرمزگان همیشه در بحث مشارکت در انتخابات خوش درخشیده‌اند
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: این بار نیز از مردم خواستاریم که پای صندوق‌های رای حاضر باشند و آخرین ضربه سنگین امسال در کنار حماسه بزرگ ۲۲ بهمن ماه به دشمن بزنند.
خطیب نماز جمعه بندرعباس با تشکر از صداوسیمای مرکز خلیج فارس برای راه اندازی ۳ کانال تلویزیونی ویژه تبلیغات انتخاباتی افزود: صداوسیمای مرکز خلیج فارس جز اولین مراکزی بود که کانال‌های انتخاباتی در آن راه اندازی شد.
وی افزود: در حوزه شرق استان کانال تلویزیونی مکران، در حوزه مرکز کانال بوموسی و در حوزه غرب نیز کانال مروارید برای پخش مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی راه اندازی شده است.
امام جمعه بندرعباس به نامزد‌های انتخاباتی توصیه کرد که از تخریب یکدیگر بپرهیزند و با یکدیگر رقابت سالم داشته باشند و از فرصت به دست آمده برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و نمایش اخلاق اسلامی به خوبی استفاده کنند.حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: مراقب باشیم که فضای دوقطبی کاذب در انتخابات ایجاد نشود، اما ایجاد دوقطبی حق و باطل و دوقطبی انقلابی و غیر انقلابی برای جامعه ما لازم است.
خطیب نماز جمعه بندرعباس ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: این قهرمانان و مجاهدان بی‌نام و نشان، حافظان اصلی امنیت در استان و کشور هستند که در اوج گمنامی، امنیت را برای جامعه و مردم ما به ارمغان می‌آورند.
وی افزود: حفظ و تامین امنیت پایدار میهن اسلامی در واقع مدیون مجاهدت‌های خاموش و تلاش پشت صحنه نیرو‌های وزارت اطلاعات در کشور و استان هستیم؛ سربازان گمنامی که آرامش شبانه‌روزی خود را وقف آرامش ملت بزرگ ایران می‌کنند.
امام جمعه بندرعباس با گرامیداشت روز سربازان گمنام زمان (عج) گفت: تک تک افراد جامعه می‌توانند نیرو‌های اطلاعاتی و چشم و گوش نظام باشند و کوچکترین حوادث و وقایع مشکوک از ناحیه دشمنان را به نیرو‌های امنیتی و ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ اطلاع رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان به آن رسیدگی شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه هر اقدام مخربی که علیه کشور، نظام و انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، در واقع پای سرویس‌های رژیم صهیونیستی در میان است، افزود: مردم هر زمان این را احساس کردند، خودشان را کنار کشیدند و این نشان می‌دهد مردم ما بصیرت، آگاهی و دغدغه‌مندی شان در سطحی است که مجال را از دشمن گرفته‌اند و نمی‌گذارند از آنها علیه امنیت ملی استان و کشورمان سوء استفاده شود.
امام جمعه بندرعباس با تبریک نیمه شعبان گفت: ما امروز در طلیعه ظهور قرار داریم و نیاز داریم خودمان و فرزندان‌مان را بیشتر با امام زمان (عج) آشنا کنیم؛ امام زمان (عج) متعلق به همه انسان‌ها و بشریت است و انتظارمان این است که حرکت به سمت کلمه حق و عبور از باطل باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار