بیرامی خبر داد

برگزاری دومین رویداد «گام» در همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان از برگزاری دومین رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی(گام۲) در اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۶۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
برگزاری دومین رویداد «گام» در همدان

شهرام بیرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری دومین رویداد گفتمان اقتصاد مقاومتی در اسفند ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با همکاری اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی، شرکت دانش گستر، مرکز نیکوکاری کارآفرینی فدک و با حمایت‌های بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد با محوریت «دومین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار» و «اولین سمینار تخصصی بازاریابی و فروش حرفه‌ای» برگزار می‌شود افزود: رویداد دو روزه  در تاریخ‌های ۸ و ۹ اسفند برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان در ادامه تاکید کرد: اولین سمینار تخصصی بازاریابی و فروش حرفه‌ای با حضور یکی از برجسته‌ترین اساتید کشوری همزمان با دومین روز نمایشگاه در ۹ اسفند برگزار خواهد شد.

وی این سمینار را کمک شایانی در راستای کمک به حل مشکلات بازاریابی، افزایش دانش و توانمندی فروش و بازاریابی مدیران عامل و مدیران فروش و بازرگانی واحدهای صنعتی دانست وی در ادامه اضافه کرد این رویداد با حمایت‌های مالی صورت گرفته سازمان های دولتی و بخش خصوصی با حداقل هزینه ممکن برگزار می‌شود.

بیرامی با تاکید بر اینکه همچنین در این رویداد مدیران واحدهای صنعتی و صاحبان کسب و کارها می‌توانند از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ روزهای ۸ و ۹ اسفندماه از دومین نمایشگاه خدمات کسب و کار بازدید کنند گفت: متقاضیان در این دوره نمایشگاه می‌توانند از خدماتی چون میز خدمت، مشاوره حقوقی و مشاوره کسب و کار به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگر خاطرنشان کرد: در این رویداد علاوه بر برپایی سمینار آموزشی، نمایشگاه خدمات کسب و کار و میز خدمت با حضور مسئولان استانی نیز برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان در پایان تاکید کرد: علاقمندان جهت ثبت نام در سمینار تخصصی بازاریابی و فروش حرفه‌ای می‌توانند با شماره‌ ۰۹۱۸۷۰۱۴۶۴۰ (مهندس فلاحیان) تماس برقرار کنند همچنین واحدهای صنعتی و معادن دارای مشکلات و موانع تولیدی نیز در راستای طرح مشکلات خود در میز خدمت می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۵۰۸۷۹۱۱ (مهندس ناظم) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار