مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل تاکید کرد؛

مصلح جهانی با شاخصه عدالت/ عقل بشریت در دوران ظهور به کمال می‌رسد

اردبیل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مصلح جهانی شاخصه ممتاز و برگزیده عدالت را دارد و جامعه در دوران ظهور به عدالت اکمر می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۹۴
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

مصلح جهانی با شاخصه عدالت/ عقل بشریت در دوران ظهور به کمال می‌رسد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده شامگاه یکشنبه در جشن نیمه شعبان در امامزاده سید صدرالدین اردبیل، اظهار کرد: بشریت تشنه چنین مؤلفه عدالت‌محوری و پرهیز از هرگونه تبعیض، دودستگی، جنگ، خونریزی و دیگر مؤلفه‌های ناشی از کاستی و نقصان عقل بشر است.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ به دلیل کامل نبودن عقل بشر کشتار، غارت، جنگ و دعواها را بر اساس دین، باور، نژاد، مذهب و سایر مسائل قومیتی شاهد بودیم ولی با ظهور حضرت مهدی (عج) به عنوان مصلح جهانی شاخصه عدالت برقرار و حتی در زندگی شخصی نیز عدالت واقعی حاکم خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ما همه باید صبح و شب برای ظهور حضرت مهدی (عج) دست به دعا برداریم چرا که امروز بشریت در بالاترین سطح قتل، غارت و کشتار به سر می‌برد و اگر حضرت حجت ظهور کند، بسیاری از مفاسد و پلشتی‌های جامعه از بین خواهد رفت.

حجت‌الاسلام ستوده خونریزی‌های امروز را نتیجه نابالغی بشر و کوته فکری آنها اعلام کرد و افزود: اگر امروز در غزه، سوریه، عراق، یمن و سایر کشورها کشت و کشتار به راه افتاده نتیجه تحریک شیاطین و کوتاهی عقل بشر است که نتوانسته در کنار هم خانواده واحد و امت جهانی را تشکیل بدهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعاً این نابسامانی‌ها خبر از ظهور آخرین ذخیره الهی است و حجت حق با آمدن خود به همه این ناراستی‌ها و خطاها پایان داده و زمینه اصلاح امور و بهبود نظام فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… را فراهم می‌آورد.

حجت‌الاسلام ستوده اضافه کرد: بشریت امروز تشنه معارف مهدوی است و این معارف آمیخته با عقلانیت و روشنگری است و ضرورت دارد در نهادینه کردن ابعاد مختلف این حکومت برتر تلاشی جدی انجام شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: عقل بشر در دوران ظهور به کمال خود می‌رسد و این کمال ناشی از آمدن حجت حق و امام عصری است که بشریت نابالغ را به دوران عقل، فهم و شعور حقیقی سوق خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این مراسم با مولودی‌خوانی، برنامه‌های متنوع و شادی برگزار و شرکت‌کنندگان در پایان برای ظهور حضرت مهدی (عج) دعای فرج را قرائت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار