خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛
امیری نژاد عنوان کرد: مشارکت حداکثری پادزهر نقشه شوم دشمن برای تحریم و رأی ندادن است و همه باید با مشارکت حداکثری نقشه شوم دشمن را خنثی کنیم و کسانی که به دنبال راه حل مشکلات کشور هستند، راه درست آن، حضور حداکثری در انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۴۹
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در مراسم جشن نیمه شعبان شهر اسفرورین، به نقش مردم در همه امور کشور اشاره کرد و گفت : انقلاب اسلامی ایران در حقیقت مردمی ترین انقلاب تاریخ است که همه امور و مراحل آن با حضور تمام عیار مردم محقق شده است. نقش آفرینی مردم در تداوم مسیر انقلاب و پس از شکل گیری جمهوری اسلامی نیز تداوم یافت و مردم ارکان قدرت را در عرصه حکمرانی در دست گرفتند و امام خمینی(ره) به قدرت مردمی ایمان راسخ داشت.

وی در ادامه افزود :یکی از مهم ترین ارکان مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی، اعتماد به مردم است. مردم در انقلاب اسلامی محور تولید قدرت نرم بودند و مردم در نگام امام خمینی(ره) همیشه « اصل » بودند و یکی از بزرگ ترین هنرهای امام راحل(ره) این بود که نیرو و قدرت مردمی را خوب شناخت و آن را کشف کرد و از آن بهره گرفت و به مردم اعتماد کرد و این اعتمادسازی به مردم بود که انقلاب مردمی را ایجاد کرد.

سرهنگ امیری نژاد، مشارکت حداکثری را پادزهر نقشه شوم دشمن برای تحریم و رأی ندادن دانست و گفت : محور مرکزی سخنان رهبر معظم انقلاب بر مشارکت حداکثری و قوی در انتخابات است و هر شخص و جریان و ائتلافی در راستای کمرنگ کردن انتخابات با تعابیر تحریم و رأی ندادن در انتخابات تبلیغ کند در حقیت در زمین دشمن بازی کرده و در امتداد خیانت به ایران قوی حرکت کرده است.

وی افزود: مشارکت حداکثری پادزهر نقشه شوم دشمن برای تحریم و رأی ندادن است و همه باید با مشارکت حداکثری نقشه شوم دشمن را خنثی کنیم و کسانی که به دنبال راه حل مشکلات کشور هستند، راه درست آن، حضور حداکثری در انتخابات است و باید به انتخابات رو بیاورند و قهر کردن با انتخابات، مشکلی را حل نمی کند و عدم شرکت در انتخابات؛ یعنی راضی بودن به وضع موجود است.  

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به اهمیت انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت: تقابل جبهه مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی با استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به روزهای سخت و حساس خود رسیده است. عملیات بزرگ طوفان الأقصی تمام معادلات آمریکا و اسرائیل را در منطقه و سطح جهان بهم زده است و اکنون آنها در فکر انتقام هستند تا به نحوی اسن شکست مفتضحانه را جبران کنند و از این رو به عملیات خرابکاری و تروریستی رو آورده اند که نمونه آن را در انفجار لوله گاز مشاهده کردیم. 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار