مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه حاجی آباد گفت:

مشارکت گسترده در انتخابات، عامل استمرار اقتدار این کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان حاجی آباد نشست بصیرتی ویژه اصناف و بازاریان برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین سالاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه حاجی آباد گفت: همه ما وظیفه داریم که به سهم خودمان کمک یار این انقلاب باشیم که با هزاران هزار از خودگذشتگی به دست آمد.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۴۹
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان حاجی آباد نشست بصیرتی ویژه اصناف و بازاریان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سالاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه حاجی آباد گفت: همه ما وظیفه داریم که به سهم خودمان کمک یار این انقلاب باشیم که با هزاران هزار از خودگذشتگی به دست آمد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بحث انتخابات توصیه می کنند که مردم از شرایط جامعه و کشور ارزیابی انجام دهند. یعنی اینکه هم نقاط قوت را و هم نقاط ضعف را ببینیم و آنها را اصلاح و ارتقا دهیم،چرا که حسب تجربه دیده ایم که دشمنان دلسوز ما نیستند و باید خودمان کاری کنیم.
از جمله کارکردهای انقلاب این است که خودباوری ملی به ما داد، به حدی که چرخ تمام صنایع را جوانان این مرز و بوم می چرخانند. مسئله دوم جلوگیری از گسترش فرهنگ مخرب غرب که بسیار آسیب زاست و سوم پرورش دانشمندان تراز جهانی، بطوری که تمام نیاز پزشکی مردم را پزشکان ایرانی برطرف می‌کنند،نه پزشکان هندی و پاکستانی.
در مسئله ی کرونا نیز که تلفات زیادی از ما گرفت، دانشمندان دلسوزی امثال شهید فخری زاده بودند که به فضل الهی به مدد مردم آمدند. مورد دیگر، گسترش فرهنگ اسلامی، مواسات و همدلی است. مانند اتفاقی که در زمان همه گیری کرونا افتاد و همه ی مردم با تهیه ی بسته های معیشتی و... به کمک هم‌نوعان خود آمدند.
وظیفه ی دولت و مجلس این است که شبانه روز کار کنند برای مردم، اهل جهاد باشند و با مردم صادق باشند.
و وظیفه ی مردم این است که از نظام حمایت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار