مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: جهاد تبیین و روشنگری در جامعه وظیفه همگان است.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۱۹
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام والمسلمین نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز، در نشست بصیرتی که با حضور فرمانده حوزه‌ها و پایگاه ها، مربیان حلقه‌های صالحین حوزه‌ها در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) برگزار شد، اظهار داشت: جهاد تبیین وظیفه‌ای همگان است و ما باید با همبستگی این وظیفه مهم را انجام دهیم.

وی تأکید کرد: در دنیا افراد در دو گروه قرار دارند، ظلم و ستمگر و ستم پذیر، که ما ایرانیان و جمهوری اسلامی ایران در هیچ کدام از این دسته‌ها قرار نمی‌گیرد و پرتو افکنی می‌کند.

این مسئول در ادامه گفت: افرادی که دم از ایران و ایرانی می‌زنند، کدام یک در آبادانی ایران، در جنگ ناجوانمردانه علیه ایران شرکت داشتند؛ همه این حرف‌ها ادعایی بیش نیست و در راستای اهداف دشمنان ایرانیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) یادآور شد: افراد مؤمن و باورمند به انقلاب در جامعه ایرانی بسیار هستند نمونه بارز آن راهپیمایی و جشن باشکوه بیست و دوم بهمن و راهپیمایی جاماندگان اربعین، البته جامانده نداریم.

وی افزود: جبهه‌ی انقلاب را طوری جلوه می‌دادند که خود ما هم باور کرده ایم، اندک هستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم مسلمان ایران گلایه‌مند هستند، ولی همین‌ها عاشق امام حسین علیه السلام، اهل بیت علیهم السلام و عاشق مسجد و مکان‌های مذهبی هستند، تاکید کرد: ما قصد داریم، در همه حوزه‌ها نقش آفرینی کنیم و موثر باشیم، در حوزه دفاعی، پزشکی و حتی اقتصادی، تحریم‌هایی که در این سال‌ها بر کشور ما متحمل شد، اگر هر جای دیگری در دنیا بود، سرانجامش فروپاشی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد علیه‌السلام، ضمن گرامیداشت این ایام، یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات در سخنانی، اظهار داشت: هر کدام از ما بتوانیم از برادر‌ها و خواهر‌هایی که کنشگر فعال در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی هستند، پنج نفر از کل کشور از کسانی که قطعا رای نمی‌دهند، صحبت کنیم، کار کنیم و بکشیم پای انتخابات و ان شاءالله بالای پنجاه درصد حضور خواهند داشت و إن‌شاءالله که همه ما رهروان خوبی برای نظام باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار