نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ساماندهی و ارتقا خدمات و زیرساخت‌های شهرک صنعتی سیمین دشت با همراهی و مشارکت صاحبان صنایع تسریع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۱۲۵۶
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجتبی عبداللهی در نشست صمیمی با صنعتگران و فعالان اقتصادی شهرک صنعتی سیمین دشت در فردیس که در سالن جلسات یکی از واحد‌ها در شهرک برگزار شد، با گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از فعالان اقتصادی برای حمایت‌های همه جانبه در ادوار مختلف انقلاب، افزود: اخیرا به دلیل حادثه‌ای که برای برخی خطوط اصلی انتقال گاز رخ داد، گازرسانی قدری با مشکل مواجه شده و به ناچار گاز برخی واحد‌ها قطع شد.

وی ادامه داد: براین اساس با توجه به اینکه گازرسانی به واحد‌های مسکونی در اولویت قرار گرفته، از صاحبان صنایع درخواست داریم که همراهی بیشتری داشته باشند چرا که برای جبران این امر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

عبداللهی با اشاره به ضرورت راه اندازی، توسعه و بروزرسانی تصفیه خانه‌های شهرک‌های صنعتی استان، گفت: تمامی شهرک‌ها باید تصفیه خانه‌هایی با قابلیت بازچرخانی آب داشته باشند.

وی افزود: کارگروهی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل شود و ۱۰ اقدام مهم و اساسی در شهرک‌ها را احصا و اجرایی کند.

استاندار البرز اضافه کرد: از بخش خصوصی انتظار می‌رود که در مسیر توسعه و توانمند سازی استان که با ضعف‌های جدی مواجه است، مشارکت فعال تری داشته باشند و تعهدات اجتماعی خود را با حساسیت بیشتری دنبال کنند.

عبداللهی گفت: بر این باور هستم که بخش خصوصی ایثارگرانه و جهادگونه در کشور فعالیت می‌کند و چرخ‌های اقتصاد را به حرکت درآورده است بنابراین برای رشد، توسعه و حمایت از فعالان این بخش همواره آماده هستیم.

استاندار البرز گفت: تولید و صنعت در کشور با چالش‌های متعددی مواجه است و صاحبان صنایع، جهادگونه و میهن پرستانه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند تا برقرار باشند.

وی افزود: موضوعات استانی را با همراهی مدیران بخش‌های مختلف حل و فصل می‌کنیم و مسائل کلان را از طریق مسئولان ملی مورد پیگیری قرار می‌دهیم.
عبداللهی با اشاره به انتخابات پیش رو و تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در این راستا، گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای، نماد وحدت و انسجام در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی اخیر خود از خواص خواستند که به میدان بیایند و بر این باور هستم تک تک افرادی که در جامعه جایگاه و احترام ویژه دارند، خواص محسوب می‌شوند.

استاندار البرز گفت: گلایه‌ها و کاستی‌ها وجود دارند، ولی هیچ کدام از ما با آرمان‌هایی که برای آن جان و خون داده ایم، مخالفتی نداریم و می‌دانیم که اگر میدان را خالی کنیم، دشمن رخنه خواهد کرد.

وی افزود: باید دست در دست هم دهیم و ایران کوچک را بعنوان نمادی از همگرایی و اتحاد مردم کشور در انتخابات پیش رو به جهانیان معرفی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها