خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس :

حضور در سرزمین شهداء و راهیان نور جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه است/انتخاب مسیر شهداء سبب می شود تا بتوانیم انتخاب اصلح در انتخابات داشته باشیم

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: امروز در مقابل فتنه دشمنان اسلام انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تکلیفی بر عهده ما است. یکی از برنامه های اثرگذار ما در حوزه فرهنگ سازی اعزام های راهیان نور است
کد خبر: ۹۵۸۱۰۴۲
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

حضور در سرزمین شهداء و راهیان نور جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه است/انتخاب مسیر شهداء سبب می شود تا بتوانیم انتخاب اصلح در انتخابات داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در اعزام راهیان نور جنوب کشور گفت : مناطق راهیان نور آغشته به خون ۲۳۰۰۰۰ شهید است و یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی برای میهن اسلامی است.

وی افزود : امروز در مقابل فتنه دشمنان اسلام انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تکلیفی بر عهده ما است. یکی از برنامه های اثرگذار ما در حوزه فرهنگ سازی اعزام های راهیان نور است.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی یادآور شد : حضور در مناطق راهیان نور جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه است.
انتخاب مسیر شهداء و رزمندگان سبب می شود تا بتوانیم انتخاب اصلح را برای انتخابات سرنوشت ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۱۱ بهمن داشته باشیم.

فرمانده سپاه گنبدکاووس عنوان کرد : اردوی راهیان نور یادگار زمان رسول الله صل الله علیه وآله و حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها بعد از جنگ احد است.
تبیین رشادت ها و حقانیت رزمندگان اسلام با روایت گری رسول خدا و فاطمه الزهرا در یادمان شهدای احد انجام شده است.

وی افزود : سومین مرحله راهیان نور جنوب کشور شهرستان گنبدکاووس به مناسبت میلادحضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به تعداد ۲۰۰ نفر از خواهران و برادران به استعداد ۴ دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار