برگزاری رزمایش علمداران جهاد تبیین در گناوه

نشستی با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام شهرستان گناوه، فرماندهان سابق و فعلی پایگاه‌های مقاومت بسیج در بخش بندر ریگ با محوریت رزمایش علمداران جهاد تبیین در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۷۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان گناوه، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به بیان موفقیت های بسیج در عرصه های گوناگون پرداخت و یکی از مهم ترین ویژگی های بسیج را متکی نبودن به امکانات و تجهیزات، بلکه اتکا به ایمان دانست.

سرهنگ حاجی پور افزود: با توجه به تهدیدات و تلاش های دشمن جهت ایجاد ناآرامی در کشور ، به لطف خدا و حضور بسیجیان در میدان عمل، توطئه دشمنان خنثی شد.

وی بیان داشت: ما باید همیشه آمادگی خود را حفظ کنیم زیرا دشمن از توطئه های خود دست بر نمی دارد و منتظر ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است و در روزهای نزدیک به انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام ظرفیت ها و رسانه های دروغین خود را فعال کرده تا مردم را از حضور در انتخابات نا امید کنند.

برگزاری رزمایش علمداران جهاد تبیین در گناوه

سرهنگ حاجی پور افزود: تمام فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سابق و فعلی که علمداران جهاد تبیین هستند وظیفه دارند با روشنگری و جهاد تبیین، مردم را از نقشه شوم دشمن آگاه و آنها را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.   

شایان ذکر است در پایان این نشست فرماندار شهرستان گناوه به بیان گزارشی از فعالیتها و عملکرد دولت در شهرستان گناوه و بخش بندر ریگ پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار