برگزاری سیزدهمین جشنواره مالک اشتر در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران؛

حجت الاسلام معبودی: تلاش کنیم پاسدارانی در تراز مالک اشتر تربیت کنیم/ دشمنان تلاش می کنند مشارکت مردم در انتخابات را کم رنگ کنند

حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در سخنانی هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر را تربیت انسان های در تراز مالک اشتر عنوان کرد و اظهار داشت : مالک اشتر یک تابلو و الگو است که ما در سپاه تلاش میکنیم مطابق این الگو عمل کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۱۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

وی به بیان فرمایشات حضرت علی (ع) در خصوص جایگاه و مقام والای مالک اشتر پرداخت و گفت: امیرالمومنین فرمودند به خدا قسم اگر مالک کوه بود نظیری برایش پیدا نمی شد اگر سنگ سخت بود هیچ پرنده ای بر بالای آن نمی توانست پرواز کند  چرا که مالک اشتر دارای افکار بلند و عمیق بودبه طوری که در طول عمر او لحظه ای از امامت جدا نشده است و همت و استقامت و پایداری او زبان زد بود و از زمانی که اسلام آورد لحظه ای نبود که نسبت به اسلام تردید پیدا کند.

حجت الاسلام معبودی افزود: مالک اشتر اهل یمن بود و امروز می بینیم که یمنی ها از نس مالک اشتر هستند و آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیست را زمین گیر کرده اند.

وی از سردار شهید سلیمانی به عنوان مالک اشتر زمان نام برد و گفت: مقام و معظم رهبری هرگاه نام او را می آورند گریه می کنند چرا که او براساس معیارهای دینی حرکت می کرد. معبودی ادامه داد: از دل این جشنواره ها  مالک اشتر ها بیرون می آید.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات به فرازهایی از قرآن کریم در خصوص مشارکت مردم در سرنوشت خود پرداخت و اظهارداشت: انسان موجودی اجتماعی و مسئول است و در عرصه های مختلف اجتماعی و خانوادگی پاسخگو است یکی از این عرصه ها انتخابات است. انسان در جامعه ای که زندگی می کند مانند این است که در یک کشتی و در دریای پر تلاطم در حرکت است که نسبت به سرنوشت خود و همه سرنشینان آن کشتی مسئولت دارد و در برابر حوادث و طوفان ها نمی تواند بی تفاوت باشد.

شرکت در انتخابات نشانه حیات یک جامعه است. دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات و ایجاد تفرقه در مردم در یک دوره بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند، یک زمان بلوای گرانی بنزین را  به راه انداختند و یک روز شعار زن زندگی آزادی را علم کردند و فتنه امروز انها شرکت نکردن در انتخابات است و به مردم القاء می کنند که به خاطر مشکلات اقتصادی در انتخابات مشارکت نکنند. که انشاء الله مردم بصیر و انقلابی کشورمان بار دیگر حماسه ای دیگر خواند آفرید. در پایان این مراسم از رده، حوزه ها و نواحی نمونه جشنواره مالک اشتر تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار