نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه سمیه اهرم برگزار شد

حجت‌الاسلام احمدی مسؤل اتحادیه انجمن‌های اسلامی تنگستان در نمایشگاهی که در دبیرستان سمیه اهرم برگزار شد گفت:علاقه به فعالیت های فرهنگی نشان از وجود جوان پویا وبا روحیه جهادی دارد.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۴۲
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین احمدی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان تنگستان در نمایشگاه مدرسه انقلاب که در دبیرستان دخترانه سمیه شهر اهرم برگزار شد گفت:عشق و علاقه به فعالیت های فرهنگی نشان از وجود جوان پویا وبا روحیه جهادی دراین سرزمین دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی در ادامه ودرمصاحبه با خبرنگار افتخاری حوزه دانش آموزی افزود:در مدارس شناخت مخاطب بسيار مهم است هم از لحاظ روحيات، نيازها، دغدغه‌ها، فرصت‌ها و مشكلات. شناخت ويژگي هاي كودكان، نوجوانان و جوانان و تفاوت آنان در سنين مختلف رشد و دوره هاي مختلف تحصيلي، مهم ترين وظيفه و نقشي است كه صاحب نظران تعليم و تربيت از معلمان و ساير كاركنان مدارس و در موارد زيادي از خانواده ها انتظار دارند.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان تنگستان تصریح کرد:از آنجايي كه دوران تحصیل مقطع حساس و تعيين‌كننده‌اي براي مخاطبان است، لذا بايد تلاش نمود گفتمان انقلاب اسلامي و نگاه جهاني در همين دوران به آنها شناسانده شود. و همين آشنايي و آگاهي باعث مي‌شود كه وقتي وارد دانشگاه شد، گيج نشود و بداند كه رسالت چيست؟ و چه بايد بكند؟ و در چه تشكل‌ها و با چه ويژگي‌هايي فعاليت كند؟
حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به سخنان شهید باهنر تأکید داشت:کارفرهنگی را از مدارس باید شروع کرد. از شهید باهنر نقل شده است که اگر انقلاب در مدارس جاری نشود، انقلاب شکست خواهد خورد. این‌ها نشان از جایگاه مدرسه و کار برای دانش‏آموزان دارد که متأسفانه ما امروز از آن غافلیم.
دراین نمایشگاه که باحضور امام جمعه شهر اهرم ،رییس آموزش و پرورش شهرستان وجمعی از مسولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان همگام بود امام جمعه شهر اهرم نیز با تأکید بر توجه به گام دوم انقلاب گفت:تبیین گام اول انقلاب برای جوانان و توجه به گام دوم انقلاب وبیانات مقام معظم رهبری می‌تواند چراغ راه آینده جوانان و نوجوانان این مرزوبوم باشد.

دراین نمایشگاه از صنایع دستی تولیدی و فعالیتهای فرهنگی دانش آموزان بازدید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات