جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات، عامل توسعه کشور است، گفت: انتخابات مسیر استقلال را هموار کرده و چرخش نخبگان و حضور دیدگاه‌های مختلف را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۲۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار قدرت اله کریمیان در نشست‌های جداگانه با کارکنان سپاه ناحیه چرداول، شورای اداری شهرستان، جمعی از دانش‌آموزان رأی اولی و خواهران بسیجی در راستای جهاد تبیین با موضوع انتخابات مطالبی گفت: جهان به برکت نظام جمهوری اسلامی به دیده احترام به ایران و ایرانی نگاه می‌کند. اقتدار، امنیت و استقلال نظام و مملکت به استمرار، به هنگام‌های حضور مردم وابسته است. انتخابات و مشارکت بالای مردم یکی از مهم‌ترین به هنگام‌های حضور مردم است. 

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با بیان اینکه ارتقای مقبولیت سیاسی، تقویت جمهوریت نظام، وحدت ملی و قدرت چانه‌زنی بین‌المللی از پیامدهای حضور باشکوه مردم در انتخابات است اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی به صف شدند تا درصد مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال را کاهش دهند. 

 

 کریمان با اشاره به‌ویژه و متفاوت‌بودن انتخابات امسال افزود: دشمنان، جنگ بزرگ رسانه‌ای علیه انتخابات و مأیوس کردن ملت به راه انداخته‌اند. تمام این اتفاقات و حوادث به‌خاطر اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های علمی، اجتماعی، نظامی و... است. 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به پیشرفت توان دفاعی و نظامی ایران که باعث خشم دشمنان شده است تصریح کرد: مسائل و مشکلات خاورمیانه بدون حضور و تأثیرگذاری ایران غیرقابل‌حل است. نگاه کشور ما در تمامی حوزه‌ها جهانی است و توان بازدارندگی و سامانه‌های پدافندی ما در دنیا بی‌نظیر است و این قدرت بازدارندگی باعث آسایش، امنیت و آرامش در کشور شده است. 

 

وی در ادامه اضافه کرد: دنیا خواهان روابط اقتصادی با ایران است و پیمان شانگهای و بریکس و عضویت ایران در این پیمان‌های مهم، بیانگر تعامل و روابط اقتصادی کشورها با ایران است و استکبار از همین گسترش اسلام می‌ترسد چرا که بعینه می‌بیند ایران منادی واقعی اسلام است و این امر باعث خشم قدرت‌های استعماری شده است.

 

کریمیان با بیان اینکه انتخابات خاکریز نظام است و دشمن آن را مورد هدف قرار داده است بیان داشت: حضور در انتخابات، اقدام به هنگام برای دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی است. امروز حفظ نظام اسلامی بزرگ‌ترین معروف و تضعیف نظام هم بزرگ‌ترین منکر است. 

 

وی تأکید کرد: مشارکت حداکثری، اصل انتخابات است که حتی از انتخاب اصلح هم مهم‌تر است، کشور نیازمند استقلال و توسعه است که با انتخابات این دو هدف مهم محقق می‌گردد. انتخابات مسیر استقلال را هموار کرده و تحول در کشور، چرخش نخبگان و حضور دیدگاه‌های مختلف را به همراه دارد. 

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: ایده حاکمیت در ایران مبتنی بر اسلام است و این همه سختی، ما را قوی‌تر کرده است و جنگ امروز جنگ اراده‌هاست و دشمن قصد کم‌رنگ کردن نور ایمان در کشور را دارد. 

 

وی افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدرت قانون‌گذاری و نظارت چهارساله را به منتخبین می‌دهیم. مردم قدر حق انتخاب را با مشارکت بالا در انتخابات مثل گذشته پاس می‌دارند.

 

کریمیان در پایان با بیان اینکه دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته تمام مسیرهای ضربه‌زدن به این نظام را طی کرده‌اند اظهار کرد: بدخواهان نظام و انقلاب، چیزی جز شکست و ناامیدی و اضمحلال به دست نیاورده‌اند و در پای صندوق‌های رأی با حضور و مشارکت حداکثری دشمنان این نظام مقدس را ذلیل‌تر خواهیم کرد.

ارسال نظرات