معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین از راه اندازی یک نرم افزار مردمی خبر داد
کد خبر: ۹۵۸۰۵۵۴
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

 

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، در راستای حمایت از فعالیت های فرهنگی مردمی، تقویم تاریخ دستاوردهای نظام اسلامی در نرم افزار کاربردی با نام کارنامه راه اندازی گردید.

کارنامه در قالب تقویم طراحی شده و علاوه بر کارکرد تقویم به معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازد. نسخه 1.1 کارنامه دارای بیش از ۸۸۰۰ مدخل و محتوا بوده و شامل: روزشمار خدمات و توفیقات نظام اسلامی، درگاه های مستقل پیشرفت، جوایز، خاطرات، دیگران و انتخابات است.

این نرم افزار در تلاش است تا خدمات و توفیقات نظام اسلامی را از فردای پیروزی انقلاب اسلامی روایت کند.در دهه های گذشته قافله پیشرفت نظام اسلامی علیرغم امکانات محدود و موانع بی شمار منازل زیادی پیموده و موفقیت های سترگی کسب کرده است، هر چند گاه از سرعت راهوارش کاسته شده، اما هیچگاه به ایستایی و توقف نرسیده، از پویایی و پیشروی باز نیایستاده و همواره رو به آینده داشته است.


گفتنی است کارنامه با امکان جستجوی در همه لایه های آن، امکان نشان دادن محتواها به صورت روز، ماه، سال، امکان اشتراک گذاری متنی و تصویری، امکان مدیریت اوقات شرعی و اذان گویا، گامی در جهت جهاد تبیین است و می تواند دست فرزندان انقلاب را در معرفی و تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی پر کرده و آنها را در موقعیت تهاجمی قرار دهد.

با این تفاسیر معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج با حمایت از فعالیت های فرهنگی در بدنه مردمی بسیج بر این شد تا این نرم افزار را معرفی نماید.

علاقمندان می توانند جهت دریافت نرم افزار «کارنامه (دستاوردهای انقلاب اسلامی)» به پیوند زیر مراجعه فرمایند :

نصب کارنامه از کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/com.hamrayan.karname_proj

نصب کارنامه از مایکت https://myket.ir/app/com.hamrayan.karname_proj

ارسال نظرات
آخرین اخبار