مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش:

حضور در انتخابات، نشان دهنده اقتدار نظام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش گفت: در موضوع انتخابات، امنیت و اقتدار نظام و پیشرفت کشور همه اقشار جامعه سهیم اند و برای عزت بخشیدن به ایران و ایرانی و استمرار امنیت ملی و تضمین پیشرفت همه جانبه میهن وارد میدان می شوند.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۸۳
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، نشست جهاد تبیین و هم اندیشی استادان دانشگاه و نقش نخبگان در مشارکت حداکثری انتخابات به میزبانی دانشکده صنعت و معدن و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش در این نشست افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم در صحنه انتخابات وظیفه‌ای شرعی و ملی بوده، بنابراین همگان باید در امر سازندگی کشور سهیم باشند.

وی اظهارداشت: در سرزمین سیستان و بلوچستان همواره شاهد حضور مقتدرانه مردم در صحنه های مختلف نظام بوده ایم و هم اینک نیز مردم همیشه در صحنه استان در انتخابات پیش رو آماده مشارکت پرشور و خلق حماسه ای باشکوه هستند.

حسن صالح رییس‌ دانشکده صنعت و معدن خاش هدف از برپایی نشست هم اندیشی استادان دانشگاه و نقش نخبگان در مشارکت حداکثری انتخابات را اجرای منویات رهبری و تشویق و ترغیب مردم و بهره گرفتن از ظرفیت نخبگان برای داغ کردن تنور انتخابات عنوان کرد.

گفتنی است، در این نشست مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور و دانشکده صنعت و معدن خاش به بیان دیدگاههای خود در موضوع انتخابات و تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در این عرصه پرداختند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار