خبرهای داغ:

آشنایی با شهید مدافع حرم خلیلی بلوطکی

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی بلوطکی یکی از شهدای استان خوزستان است که در دفاع از حرم آل الله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۷۰
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی خلیلی بلوطکی در ۱۸ شهریورماه ۱۳۶۷ در اهواز به دنیا آمد.

وی به علت اینکه به مسائل دینی و اخلاقی اهمیت می‌داد، وارد حوزه علمیه شد و درس‌های حوزه را تا پایه نهم خواند.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی بلوطکی علاوه بر درس، کار‌های تبلیغی و فرهنگی اش را مستمر و با انگیزه در مسجد انجام می‌داد و وقت زیادی را برای حل و فصل مشکلات دیگران و از جمله طلاب صرف می‌کرد.

وی در ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۴ و در سن ۲۷ سالگی در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهر‌های شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل آمد.


متن خاطره از زبان همسر شهید مدافع حرم خلیلی بلوطکی:

همسر شهید با لبخندی نگاه به عکس شهید کرد و گفت: مصطفی بسیار مهربان و خوش قلب بود همیشه از شهدا برایم صحبت می‌کرد و در برنامه‌های شهدایی حضور داشت، وقتی می‌خواست برای جنگ با داعشیان اعزام شود خیلی موانع سر راهش بود هر مانعی را بر میداشت به مانع دیگر بر می‌خورد و این قضیه برای ایشان خیلی نگران کننده بود که مبادا از کاروان مدافعان حرم جا بماند.

یک شب خواب دید که جماعتی در حسینیه‌ای جمع هستند و هر کس انفرادی یا به همراه دوستانش نزد شخصی که در بالای آن حسینیه نشسته بود می‌روند و صحبت یا خواسته خود را مطرح می‌کنند، در همان عالم خواب متوجه می‌شود آن شخص حجر بن عدی است.

وقتی نوبت به آقا مصطفی رسید بعد از سلام کردن گفت هیچ چیز به ذهنم نرسید و فقط گفتم سلام من را به امام حسین (ع) برسانید. حجر بن عدی هم با لبخندی به نشانه رضایت گفت قبل از این که شما بگویید سلام شما را رسانده بودم.

فردا آقا مصطفی این خواب را تعریف کرد و گفت شاید در رفتنم به حکمت خدا تأخیری باشد، اما یقین دارم که می‌روم، دیگر نگرانی و دلهره‌ی جاماندن را نداشت و با امید بیشتر تلاش می‌کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار