خبرهای داغ:
سردار سلیمانی در آیین رونمایی از محصولات محتوایی شبکه بسیج:

جوانان باید میدان‌دار امور باشند/باید تمرکزمان بر روی تربیت نیروهای مومن و انقلابی باشد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در دوره کنونی، جوانان باید میدان‌دار امور باشند.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۴۰
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین رونمایی از محصولات محتوایی شبکه بسیج، با اشاره به یکی از جملات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب مقدمات ظهور، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌گویند «تشکیل جمهوری اسلامی ایران، عملی‌ترین اقدام برای فراهم شدن بستر ظهور منجی است»؛ بر همین اساس، تمدن نوین اسلامی نیز زمانی شکل می‌گیرد که ملت‌های مسلمان در کنار هم قرار بگیرند. 

سردار سلیمانی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید تمرکزمان بر روی تربیت نیروهای مومن و انقلابی باشد، گفت: بدون تردید جوانان مومن و انقلابی، بر سرعت حرکت قطار انقلاب و پیشرفت نظام اسلامی، خوواهند افزود. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز تحقق دولت اسلامی، یک وظیفه سنگین و مسئولیت خطیر است و همه ما در این ظهور و بروز این مهم، دارای نقش هستیم، گفت: جمهوری اسلامی قرار است روزهای خوشی را برای جامعه‌ جهانی رقم بزند. 

وی ضمن تاکید بر مقوله بسیج همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت ایران اسلامی، گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و موانع و مشکلات پیش روی کشور را از سر راه برداریم. 

سردار سلیمانی تاکید کرد: در دوره کنونی، جوانان باید میدان‌دار امور باشند.

جوانان باید میدان‌دار امور باشند/باید تمرکزمان بر روی تربیت نیروهای مومن و انقلابی باشد

همچنین حجت‌الاسلام «احسان رضایی» معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین، طی سخنانی در این آیین گفت: امروز ۳ اثر از محصولات محتوایی شبکه بسیج رونمایی می‌شود. 

وی با بیان اینکه یکی از آثاری که امروز از آن رونمایی می‌شود، کتاب «مربی‌یار» (شامل ۴۰ طرح اقدام تربیتی برای ۴۰ هدف تربیتی) است، گفت: از این پس، تمام کنش‌گران تربیتی می‌توانند به نرم‌افزار کاربردی «صالحین» دسترسی داشته باشند؛ با این نرم‌افزار، فصل جدیدی در محتوا و شبکه تربیتی بسیج رقم خواهد خورد؛ در بستر این نرم‌افزار، مسائل روز در لحظه تولید می‌شوند و در اختیار مربی‌ها قرار می‌گیرند. 

جوانان باید میدان‌دار امور باشند/باید تمرکزمان بر روی تربیت نیروهای مومن و انقلابی باشد

در ادامه این آیین، مادر شهید «علیرضا محمودی پارسا» از ویژگی‌های برجسته فرزند شهید خود سخن گفت و اظهار داشت: فرزند من فدای حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) شد؛ او پس از تحمل ۲۴ ساعت تشنگی، به شهادت رسید. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها