همزمان با افتتاح ۱۴ طرح اجرایی گروه اقتصاد مردمی در کشور مرکز توزیع و تجارت چرم، کیف و کفش در یاسوج افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۰۱
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزاش خبرگزاری بسیج از یاسوج، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح در آیین افتتاح این مرکز گفت: طرح های اجرایی گروه اقتصاد مردمی با حمایت بنیاد تعاون بسیج و بسیج سازندگی سپاه فتح با هدف تقویت زنجیره تولید، توزیع، بازاریابی و حذف واسطه ها در استان راه اندازی می شوند.

سرهنگ سعید برومند زاده افزود: در این راستا امروز مرکز توزیع و تجارت چرم،کیف و کفش در شهر یاسوج افتتاح شد.

وی بیان کرد: حمایت از تولید کنندگان در قالب اعطای تسهیلات ارزان قیمت و در اختیار گذاشتن مکان متمرکز برای عرضه محصولات آنها صورت می گیرد تا هزینه های تولید کاهش یابد و کالاها بدون واسطه بدست مصرف کنندگان برسد.

نماینده گروه اقتصاد مردمی بنیاد تعاون بسیج نیز گفت: گروه اقتصاد مردمی بنیاد تعاون بسیج در راستای ماموریت های خود در تکمیل زنجیره تولید و ایجاد بهره وری با هدف پایدار سازی مشاغل از طریق شرکت های تابعه به ویژه شرکت یاس نوین پارسه اقدام به افتتاح مرکز توزیع و تجارت در استان کهگیلویه و بویراحمد نموده است.

ابولفضل ملک افزود: در این مرکز بیش از یک هزار مدل طرح و اقلام از نوع چرم تهیه و به مرحله فروش گذاشته شده است و به طور مستقیم و غیر مستقیم 200 نفر مشغول به کار شده اند.

وی بیان کرد: تمامی فعالیت های گروه اقتصاد مردمی با هدف رفع مشکلات مردم توسط خود مردم انجام شده است و وظایف این گروه در جایگاه تسهیل گری بوده و نه مداخله و تصدی گری زیرا شعار اصلی گروه اقتصاد مردمی، از مردم برای مردم است.

گفتنی است، این مرکز در خیابان سه جوب شهر یاسوج و با عنوان کفش ایران پا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آماده ارایه خدمت به شهروندان است.

افتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوجافتتاح مرکز توزیع و تجارت صنایع چرمی در یاسوج + (تصاویر)

 

ارسال نظرات