خبرهای داغ:
مرادزاده در گفتگو با بسیج:

جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه حرف اول و آخر را می‌زند

همدان-معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: هیچ طرحی در خاورمیانه بدون نقش جمهوری اسلامی قابل پیاده شدن نیست و این عظمت و قدرت است.
کد خبر: ۹۵۸۰۲۷۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

علی مرادزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به مسئله محور مقاومت و وضعیت غزه اظهار کرد: غزه سرزمینی است که متعلق به فلسطینی‌ها بوده و هست؛ مردم فلسطین مردم مظلوم و مسلمان هستند و جمهوری اسلامی از مسلمانان و مستضعفین و هرکسی که مورد ظلم قرار بگیرد، دفاع می‌کند.

وی افزود: در عملیات طوفان الاقصی صهیونیست‌ها دیوار بتنی دور خود کشیدند که دو متر آن زیرزمین و پنج متر بالای زمین است، اینها مجهز به حسگرهای مخابراتی و الکترونیک هستند، اکنون حماس حدود 5 هزار رزمنده دارد که از این دیوارها عبور کرده و بیش از 10 شهرک صهیونیست نشین را گرفتند، نظامیان صهیونیست را گرفتند و از این دیوار عبور داده و زندانی کردند بعد صهیونیست‌ها متوجه شدند که این عملیات اتفاق افتاده است، در واقع حماس، رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد چراکه اشراف اطلاعاتی داشتند.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور گفت: این نشان می‌دهد، صهیونیست‌ها که یک روزی در جنگ‌های 6 روزه اعراب و اسرائیل که با تشر، تهدید و حمایت‌های غرب همه ارتش‌های عرب را شکست داد اکنون در مقابل جنبش حماس کم آورده و در مقابل حزب الله لبنان عاجز است.

وی ادامه داد: این نشان دهنده این است که جبهه مقاومت به بلوغ نسبی رسیده و یک جبهه واقعی و متحد است، جبهه‌ای که از حیث فنون، مهارت‌ها، انگیزه، ایمان، اعتقاد، دشمن‌شناسی، دشمن ستیزی و... به حدی رسیده که یک گروه کوچک مثل حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه که یک باریکه حدود ۳۶۵ کیلومتر است توانسته استکبار جهانی را در سرزمین‌های اشغالی زمینگیر کند؛ این جبهه مقاومت قابل عبور نیست، قابل نادیده گرفتن و شکست نیست.

مرادزاده با بیان اینکه اکنون یمنی‌ها عرصه را بر آمریکا و صهیونیست‌ها تنگ کرده‌اند، ابراز کرد: امام (ره) فرمودند «همیشه ابرقدرت ها با تشر، ملت‌ها را سر جایشان می‌نشاندند و اگر یک مردی باشد که در مقابل آنها بایستد و مقابله کند اینها کاری از دستشان ساخته نیست».

وی افزود: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از بعد از انقلاب اسلامی تاکنون در هیچ جنگی پیروز نشدند و هیچ جنبش و انقلابی در جهان به ثبت این نهضت‌های غربی اتفاق نیفتاده اما به ثبت انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و جبهه مقاومت رسیده و اتفاق افتاده است که همه برگ برنده هستند.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: هیچ طرحی در خاورمیانه بدون نقش جمهوری اسلامی قابل پیاده شدن نیست و این یک عظمت و قدرت است.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌روعنوان‌کرد: نمایندگانی باید در آینده به مجلس شورای اسلامی بیایند که فهم عمیقی از موقعیت بی‌نظیر جمهوری اسلامی پیدا کنند و بتوانند پیش برنده و پیش رونده باشند، آگاهی دهنده و بصیرت‌ساز باشند و در مجلس شورای اسلامی همانند یک موتور محرکه، بیداری اسلامی و جبهه مقاومت را کمک کنند و علیه غرب واقعیات را بیان کنند و مردم را پای کار نظام بیاورند و تولید بصیرت کنند که این بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات