سردار علیرضا فرمانده سپاه استان البرز در یادواره شهدا ساوجبلاغ گفت: انتخابات پرشور امنیت آفرین است و همه وظیفه داریم در ایجاد شور و مشارکت انتخاباتی تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۹۸۴۲
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در یادواره ۴۲۲ شهید ساوجبلاغ در مصلی شهر هشتگرد، ضمن تقدیر از زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهیدان افتخارآفرین توسط دستندرکاران برگزاری مراسم، گفت: عزت و هیمنه نظام و انقلاب اسلامی ما، مرهون خون پاک هزاران شهیدی است که با اهدای جان خود، به جامعه امنیت پایدار هدیه کردند.

انتخابات پرشور، امنیت‌آفرین است/ایجاد شور انتخاباتی وظیفه خاص و عام است

فرمانده سپاه البرز افزود: شهیدان، این جوانان عزیز و غیور از همه بلاد مسلمان برای قطع شجره ملعونه داعش بسیج شدند و اجازه ندادند کسی به حرم حضرت زینب(س) جسارت کند.

سردار حیدرنیا با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه در کشور، اظهار داشت: انتخابات پرشور، آبروی این نظام است، نظامی که خون پاک هزاران شهید به پای آن ریخته شده است‌.

وی تصریح کرد: همه وظیفه داریم در ایجاد شور و مشارکت انتخاباتی تلاش کنیم، همه خواص و عوام باید با ایجاد مشارکت در انتخابات، سیلی محکمی به دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی بزنیم.

سردار حیدرنیا گفت: همه باید برای ایران قوی بسیج شویم و ایران قوی شکل نمی‌گیرد مگر با تشکیل یک مجلس قوی و مجلس قوی نیاز به نمایندگان قوی دارد، نمایندگانی که دلسوز مردم باشند، از جنس مردم باشند، درد مردم را بفهمند و در حوزه قانون‌گذاری، قانون‌ها را در راستای رفاه مستضعفان و ملت عزیز وضع کنند.

وی افزود: همه ما در وهله اول وظیفه مشارکت حداکثری و حضور و تشویق همه آحاد مردم برای حضور در انتخابات پرشور را داریم، انتخابات پرشور امنیت آفرین است، دشمن نگاهش به انتخابات است که اگر انتخابات شور نداشت، به دنبال فتنه‌های بعدی برود اما اگر انتخابات پرشور برگزار شد، از فتنه‌گری در قبال این ملت ناامید می‌شود.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه مجلس قوی، امنیت آور است، خاطرنشان داشت: رشد و تعالی در همه حوزه‌ها، داشتن یک مجلس قوی است و مجلس قوی، اولا با مشارکت بالا و دوم با انتخاب نمایندگان انقلابی شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: به همه توصیه می‌کنم، مدیون است کسی در حکومت اسلامی به دنبال پست و مقام و مسئولیت باشد، مسئولیت در جامعه اسلامی بسیار سنگین است، خون پاک هزاران جوان شهید به پای هر میز و صندلی ریخته شده است، کسی که می‌خواهد بر آن تکیه بزند، حرمت خون شهیدان را نگه دارد و مسئولیت سنگینی در برابر شهدا و مردم به گردن دارد.

سردار حیدرنیا در پایان خطاب به مردم خاطرنشان داشت: به قول و قرارها و وعده‌های پوشالی رای ندهید، به کسی رای بدهید که از جنس مردم باشد، به کسی رای بدهید که درد مردم را بفهمد، به کسی رای بدهید که آزمون پس داده باشد، به کسی رای بدهید که چشمش دنبال مناصب و صندلی‌های دنیوی نباشد، به کسی رای بدهید که در آزمون ولایت‌پذیری مردود نشده باشد، شاخصه ما ولایت‌پذیری است و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نماینده را برای مجلس شورای اسلامی برگزینیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار