پوستر اولین جام و رویداد رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، فرمانده سپاه فتح و جمعی از مسئولان استانی در یاسوج رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۵۸۳
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزای بسیج از یاسوج،  نشست شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، امشب با حضور سیدعلی احمدزاده استاندار، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح، سردار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سرهنگ سلمان خواست خدایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ، جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ،و جمعی از مدیران کل و معاونین ادارات و سازمان های استان در سالن دولت برگزار شد.
در این جلسه پوستر اولین جام و رویداد رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد به دست استاندار و فرمانده سپاه فتح و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج رسانه استان رونمایی شد.
سرگرد پاسدار عباس رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان گفت: جام امید رسانه با همکاری جمعی از دستگاه های اجرایی استان با محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی برگزار می شود.
وی افزود: این رویداد در قالب یک رقابت رسانه ای با حضور فعالین رسانه ای استان برگزار می شود و شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب خواهد بود.

رضایی افزود: ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی است، گفت: جزییات و نحوه شرکت در این رویداد به زودی اطلاع رسانی می شود.

رونمایی از پوستر اولین جام رسانه امید استان کهگیلویه و بویراحمدرونمایی از پوستر اولین جام رسانه امید استان کهگیلویه و بویراحمدرونمایی از پوستر اولین جام رسانه امید استان کهگیلویه و بویراحمدرونمایی از پوستر اولین جام رسانه امید استان کهگیلویه و بویراحمدرونمایی از پوستر اولین جام رسانه امید استان کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات