هر ماه در امامزادگان شهرکرد برگزار می شود؛

دوازدهمین اجرای طرح قراردوازدهم در اسفندماه

مدیر شمیم خدمت امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد از برگزاری از قراردوازهم در هرماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۷۹
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول شمیم خدمت امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: دوازدهم هرماه با کمک مهدی یاوران در خدمت خانواده های کمتر برخودار با تامین بسته های معیشتی و نیز تهیه و تقدیم جهیزیه برای ازدواج آسان خدمت زوج های جوان هستیم.

سرکار خانم زهرا ایمانی،به ماههای پایانی سال اشاره کرد و افزود: موضوع اجرای طرح قراردوازدهم، کفش و پوشاک شب عید نیازمندان است که در کنار توزیع بسته های معیشتی به این امر مهم نیز توجه خواهد شد. در تهیه کفش و پوشاک و بسته های معیشتی افرادکم برخوردار، به اصل حفظ کرامت این عزیزان توجه می شود، از این رو اولا؛ اجناسی که تهیه می گردد از کیفیت خوبی برخوردارند و ثانیا در اهداء آن حفظ عزت و کرامت بهره‌مندان مد نظر قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با قدردانی ازخیرین عزیز مهدی یاوران، که در سنواست گذسته و نیز در یازده ماه گذشته سالجاری در اجرای طرح قراردوازدهم همکاری و مشارکت داشتند، به لطف خداوندمتعال با همکاری همه مهدی یاوران در دوازدهمین  مرحله از این طرح و در آستانه تحویل سال جدید، با تقدیم کفش و پوشاک و بسته های معیشتی در خدمت خانواده های کم برخوردار هستیم.

مسئول شمیم خدمت امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد، گفت: در این راستا برای سهولت در کمک خیرین و مهدی یاوران ارجمند ، شماره حساب 6037997871790037  اجتماعی امامزادگان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار