مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: بنای ترمینال جدید فرودگاه شهدای شهر ایلام، با ۶ هزار مترمربع زیربنا، از لحاظ سازه‌های فیزیکی تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۸۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج وحید فروغی زاده اظهار کرد: بنای ترمینال جدید فرودگاه با ۶ هزار مترمربع زیربنا، از لحاظ سازه‌های فیزیکی تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

 

مدیر فرودگاه شهدای ایلام افزود: امکانات و تجهیزات موردنیاز برای خدمات‌دهی به مسافران نیز در این ترمینال جدید جانمایی شده است.

 

 فروغی زاده تصریح کرد: اما محوطه ورودی ترمینال به‌خاطر شرایط نامساعد جوی به طور کامل تکمیل نشده است که البته روند تکمیل این قسمت نیز ادامه دارد و تا قبل از پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

 

 وی با بیان اینکه محوطه بیرونی لازم برای پذیرش ترمینال ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تأکید کرد: این ترمینال برای فروردین سال ۱۴۰۳ آماده پذیرش و خدمات‌دهی به مسافران است.

 

 به گفته فروغی زاده برای بنای ساختمان ترمینال چهارهزار میلیارد ریال و برای محوطه‌سازی آن نیز ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف شد.

 

 وی با بیان اینکه این ترمینال به جدیدترین سیستم سرمایش و گرمایش اختصاصی مجهز است، گفت: برای این سیستم نیز ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

 مدیر فرودگاه شهدای ایلام افزود: ترمینال جدید برای پروازهای داخلی در نظر گرفته شده است و ترمینال کنونی نیز با اعمال برخی تغییرات و بهسازی به پروازهای خارجی اختصاص می‌یابد.

ارسال نظرات