فرمانده سپاه امام صادق(ع):

پاسداران انقلاب اسلامی قله‌های بزرگی فتح کرده‌اند

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در مراسم گرامیداشت روز پاسدار و جشن میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام که با حضور سبز پوشان این سپاه برگزار شد گفت: پاسداران انقلاب اسلامی قله‌های بزرگی فتح کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۹۱
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو در این مراسم که با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر، امام جمعه موقت بوشهر و سبزپوشان این سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و روز پاسدار افزود: پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون با ولایت مداری، ایثارگیری، ازخودگذشتگی و جهاد فی سبیل الله قله‌های بزرگی را فتح کرده‌اند.

پاسداران انقلاب اسلامی قله‌های بزرگی فتح کرده‌اند

سردار رزمجو با بیان اینکه حرکت پاسداران انقلاب اسلامی به سمت قله‌هایی است که جغرافیای نبرد حق علیه باطل را مشخص می‌کند اذعان کرد: سبزپوشان حریم ولایت به طور شبانه روز تلاش می‌کنند تا از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کرده و در مقابل دشمنان همراه با ایمان و اقتدار در صحنه‌های مختلف مبارزه کنند.

علی رزمجو پیکره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جوشیده و برخواسته از مردم دانست و تصریح کرد: مردمداری، روح معنوی و برادری از شاکله‌های اصلی یک پاسدار و عناصر تشکیل دهنده این نهاد مقدس محسوب می‌شود.

پاسداران انقلاب اسلامی قله‌های بزرگی فتح کرده‌اند

امام جمعه موقت بوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه ثمره پاسداری از انقلاب اسلامی به دست آوردن افتخارات فراوان در کشور است اظهار کرد: پاسداران ارزششان را از انقلاب اسلامی و این انقلاب نیز ارزشش را از اسلام دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر در ادامه با اشاره به برخی از خصوصیات پاسداران انقلاب اسلامی گفت: متعهد به میثاق و آرمان‌های انقلاب اسلامی، پیشرو در اهداف انقلاب و نظام به گونه‌ای که هیچگاه زمان او را متوقف نکند برخی از خصوصیات اصلی سبز پوشان حریم ولایت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مجموعه‌ای پیشرو در علم دانست و افزود: علم، شجاعت و استقامت از شاخصه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم باشکوه از خانواده‌های شهید و پاسداران نمونه سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و روز پاسدار تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار