جمعی از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان همزمان با میلاد امام حسین ع و روز پاسدار با مسئول سازمان بسیج رسانه دیدار و این مناسبت خجسته را به وی و مجموعه پاسداران سپاه فتح تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۶۷
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، ایمان سبحانی نژاد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل اموزش و پرورش استان به همراه سید حمزه باقری نژاد معاون سوادآموزی استان و سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با سرگرد پاسدار عباس رضایی دیدار و به مناسبت روز پاسدار از وی تجلیل کردند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل اموزش و پرورش استان در این دیدار از پاسداران به عنوان طلایه داران عزت و حافظان امنیت یاد کرد و گفت: امیدواریم به یاری خداوند متعال پرچم این انقلاب توسط پاسداران انقلاب اسلامی به دست منجی عالم بشریت سپرده شود.

ایمان سبحان نژاد،ترویج اندیشه و تفکر ایثار و شهادت و بسیجی بودن ،مطالبه‌گری و بیان حقایق انقلاب اسلامی و دستاوردها و آرمان های آن را از مهمترین رسالت بسیج رسانه دانست و افزود: سایر اصحاب رسانه هم باید برای تحقق این مهم به کمک بسیج رسانه بشتابند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان هم با بیان اینکه اقدامات خوب و ارزشمندی از ابتدای شکل‌گیری بسیج رسانه در استان انجام شده است، گفت: بسیج رسانه در سختی‌ها و پای کار آوردن و حضور آحاد جامعه در حل مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی با همراهی و هم‌گرایی به خوبی نقش‌آفرینی کرده است.

سرگرد عباس رضایی، با اشاره به نقش سپاه پاسداران در حفظ امنیت کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی افزود:سپاه پاسداران خدمات ارزنده‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده و حافظ خوبی برای تمامیت ارضی کشور است.

وی گفت:بسیج رسانه برای ترویج و تبیین سیاست های بسیج در زمینه های مختلف از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.

تجلیل آموزش و پرورش از مسئول سازمان بسیج رسانه استانتجلیل آموزش و پرورش از مسئول سازمان بسیج رسانه استانتجلیل آموزش و پرورش از مسئول سازمان بسیج رسانه استانتجلیل آموزش و پرورش از مسئول سازمان بسیج رسانه استانتجلیل آموزش و پرورش از مسئول سازمان بسیج رسانه استانتجلیل آموزش و پرورش از مسئول سازمان بسیج رسانه استانتجلیل آموزش و پرورش از مسئول سازمان بسیج رسانه استانتجلیل آموزش و پرورش از مسئول سازمان بسیج رسانه استان

 

ارسال نظرات