فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لردگان ؛

پاسداران رسم پاسداری از سیدالشهدا علیه السلام آموختند

سرهنگ پاسدار سعیدی، با تبریک روز پاسدار وجانباز گفت: امام حسین علیه السلام بزرگترین پاسدار تاریخ است و همه ما به خود می‌بالیم که رسم پاسداری را از مولایمان امام حسین علیه السلام آموخته ایم.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۲۶
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار فریدون سعیدی افزود: سوم شعبان سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین است. روزی که آغازی برای نهضت حسینی بود تا این فرزند حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که در دامن رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم پرورش یافت، انقلابی در عالم بشریت به پا کند و حقانیت و مظلومیت دین پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم را تا برپایی قیام حضرت صاحب الامر ارواحنافداه برای همیشه اثبات نماید، همچنین چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام است که امام عارفان و معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام خجسته از آن به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد نموده و آن را در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار گذاشت.

وی ادامه داد: روزپاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام ناب و تبلور دفاع از اهداف وارزش های متعالی اسلام است که در عرصه های مختلف تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ودفاع از ارزش ها، نقش محوری ایفاء کرده است. پاسداران این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و متجاوزان را درس عبرتی دادند که تا ابد در حافظه تاریخ خواهد ماند و امروز امنیت و آرامش کشور را مدیون رشادتها و جانبازی پاسداران بزرگ جهان اسلام همچون سیدالشهدای محور مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که با نثار جسم و جان خود در برابر دشمنان اسلام ایستادند و مردانه از این آب و خاک دفاع کردند.

سرهنگ پاسدار سعیدی، با تبریک اعیاد خجسته ماه با برکت شعبان، روز جانباز را به همه جانبازان عزیز و روز پاسدار را به همه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه همکاران عزیز و ارزشمند تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در رسیدن به راه شهیدان والامقام به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بهره گیری از رهنمودهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار