خبرهای داغ:
امام جمعه خاوران بیان کرد:۴۵ سال پیش که انقلاب شد ما بودیم و خودمان. یک کشوری که نه از لحاظ نظامی نه از لحاظ اقتصادی از هیچ لحاظ ما چیزی نداشتیم اما غیرت ایرانی داشتیمذ و یک رهبر فرزانه با یک ملت هوشیار.
کد خبر: ۹۵۷۸۸۵۵
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج، امام جمعه بخش خاوران بیان کرد:۴۵ سال پیش که انقلاب شد ما بودیم و خودمان یک کشوری که نع از لحاظ نظامی نه از لحاظ اقتصادی از هیچ لحاظ ما هیچ چیزی نداشتیم اما غیرت ایرانی داشتیم یک رهبر فرزانه داشتیم با یک ملت هوشیار، بیدار و با یک دین مبین به نام اسلام دست به دست هم دادند حرکت را شروع کردیم آمدیم جلو و همه دشمنی کردند.
وی تصریح کرد:با آنهایی ۲ سال جنگ خاموش داشتیم که می‌خواستند ایران اسلامی را تجزیه کنند اما شکست خوردند. ۸سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و با سربلندی، البته تاوانش رانیز دادیم .۲۵۰ هزار شهید دادیم بعد از آن کم کم انقلابمان ثابت شد سپس شروع کردیم انقلاب را نشر دادیم.

جعفر طزری در رابطه با مشکلات انقلاب جمهوری اسلامی افزود:شهدای مدافع حرم اینها انقلاب را نشر دادند شهدای هسته ای عزت دادند این ها همه بحران هایی است که در این ۴۵ سال گذراندیم، تهاجم فرهنگی ، ماهواره ها تبلیغات مسموم همه ی اینها در کنار آنها تحریم اقتصادی به قول خودشان فلج کننده بود و راست هم میگفتند اما ما چون یک ملت قوی بودیم به شوخی می گرفتیم و آنهارا مسخره میکردیم و مردم ما سختی هایشان را به جان خریدند و از پا نیفتادند.

وی ادامه داد:امروز به برکت همه مجاهدت ها ما گردنه‌های بسیار بسیار سختی را عبور دادیم و حضرت آقا این نوید را به ما داده است که به قله‌ها نزدیک شدیم به خواست خداوند این غده سرطانی که کمر آن شکسته و به زودی زود زوال آنها در خواهد آمد. این غده سرطانی توسط مردم فلسطین و سربازان فلسطینی و مجاهدین فلسطین انشاالله کنده خواهد شد، آن موقع آمریکا نیز به زانو در خواهد آمد.

امام جمعه بخش خاوران عنوان کرد:رژیم صهیونیستی از پا در بیاید آمریکا نیز شکست می‌خورد. این وعده الهیست. امروز ما تنها نیستیم مانند اول انقلاب نیست که ما یکه و تنها باشیم، امروز جمهوری اسلامی نظاره‌گر است که چند کشور در اطراف ما که از لحاظ ظاهر مشکلات زیادی هم دارند مانند مردم فلسطین  و مردم یمن که ۸ سال خودشان درگیر بودند با یک ائتلاف عربی غربی که نتوانستند از پای آنها را در بیاورند امروز عرصه را بر آمریکا تنگ کرده و ماندند که چگونه از دریای سرخ رد بشوند و با کمال خونسردی انصارالله اعلام می‌کند که هر کس مقصدش به سوی سرزمین‌های اشغالی باشد امنیت ندارد.

جعفر طزری اظهار کرد:این اقتدار نظام اسلامی است. دوستان ما در سرزمین‌های اطراف از حضورمان در راهپیمایی‌ها خوشحال می‌شوند، انرژی می‌گیرند و منبع چشمه جوشان هنوز در حال جوشش است که نظام جمهوری اسلامی است. جعفر طزری گفت:این اقتدار نظام اسلامی است، دوستان ما در سرزمین‌های اطراف از حضورمان در راهپیمایی‌ها خوشحال می‌شوند، انرژی می‌گیرند و منبع چشمه جوشان هنوز در حال جوشش است که نظام جمهوری اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به فضل خداوند انشاالله خبرهای نوید بخشی خواهد آمد. دنیای اسلام گسترش خواهد پیدا کرد، موانع فرج حضرت را انشالله یکی یکی برطرف خواهد کرد. درود بر شما ملت بزرگی که ۴۵ سال علی رغم مشکلات و علی رغم تحریم‌ها، تهدیدها، مشکلات اقتصادی خم به ابرو نیاوردید.

انتهای پیام/ سید ایلیا سید محمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار