آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح شورای شهر کرج، باحضور بسیجیان و شورای بسیج ادارات و کارمندان حضرت سید الشهدا (ع) شهرداری کرج، برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۵۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح شورای شهر کرج، باحضور بسیجیان و شورای بسیج ادارات و کارمندان حضرت سید الشهدا (ع) شهرداری کرج، برگزار شد.


آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح برگزار شد
فرمانده بسیج ادارات و کارمندان حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز، اظهار داشت: خدمات سپاه و بسیج در بیش از چهل سال از عمر انقلاب در سطح کشور و در همه ابعاد قابل تقدیر است.

وی افزود:عملکرد نمونه بارز پاسداران سردار سلیمانی آنقدر ارزشمند بود که تبدیل به مکتب شد، او همیشه تاکید داشت کار را برای خدا و بدون منت برای مردم انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش فعالیت‌های پایگاه بسیج شهیدان نژادفلاح را قابل تقدیر توصیف کرد و ضمن تشکر از زحمات فرمانده اسبق این پایگاه و آرزوی موفقیت برای وی در سمت جدید بعنوان (مشاور در امور ایثارگران بسیج ادارات شهرداری کرج)، اظهار امیدواری کرد که فرمانده جدید پایگاه از همت و ظرفیت نیرو‌های بسیجی مجموعه در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی به کارکنان و خانواده این عزیزان و همشهریان عزیز به نحو احسن استفاده کرده و شاهد موفقیت‌های بیشتر پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح باشیم.

گفتنی است، در پایان حکم انتصاب فرمانده جدید پایگاه تقدیم شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها