پیام قدردانی فرمانده سپاه امام رضا (ع)از حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر و تشکر نمودند ‌.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۴۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

پیام قدردانی فرمانده سپاه امام رضا (ع)از حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ،سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن پیام تقدیر و تشکر صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر و سپاس بی حد، خدای سبحان را که توفیق حاصل نمود تا در پاسداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم همیشه در صحنه شهرستان دشتی یک بار دیگر با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن، تداوم وحدت و همبستگی خود را به جهانیان نشان دادند و این بار هم مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی نواختند که با دست یازیدن به هر نوع دسیسه و خدعه، سعی در خدشه وارد کردن به اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و دارند.
بی تردید این حضور عظیم و حماسی که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) صورت گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه از میهن عزیزمان، ثبت کرد و نمايشگاهی از شكوه عزت، عظمت و اقتدار ایرانیان را در برابر ديده گان جهانيان به نمايش گذاشت.
اینجانب از حضور پرشور، حماسه ساز و دشمن شکن همه مردم شریف، انقلابی و فرهیخته شهرستان دشتی تشکر و قدردانی نموده و وحدت و همدلی و انسجام ملی روزافزون جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان مسألت می نمایم.
در پایان ضمن دعوت از همشهریان عزیز برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، امیدوارم با توجه به وحدت، همدلی و همصدایی که در شهرستان وجود دارد، با حضور گسترده و پر شور در پاي صندوق های اخذ رای، برگ زرين ديگری بر كتاب افتخارات شهرستان پرافتخار دشتی افزود شود. ان شاءالله

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار