مدیرخانه ایثارگران شمیرانات منصوب شد

با حکمی از سوی اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران؛ هاشم برمکی به عنوان مدیرخانه ایثارگران شمیرانات منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۵۱
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

حیدریان با اشاره به اینکه ایثار و فداکاری رزمندگان دفاع‌ مقدس و خانواده شهدا و جانبازان، همواره شایسته تعظیم و تکریم است، خاطرنشان کرد: تکریم از جانبازان و ایثارگران، تکریم از ایثار، وفا، نوع دوستی و  دیگردوستی  است.

وی تکریم ایثارگران را امری لازم دانست و گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار باید از ایثارگرانی که در دوران دفاع مقدس و نیز در مقاطع مختلف انقلاب   اسلامی   از جان و مال خود گذشتند تا ایران و ایرانی سربلند و سرافراز باشد، قدردانی کرد.

وی افزود: به مصداق آیه شریفه:«  إن الله يأمركم أن تؤدوا الأمانات إلى أهلها  » و براساس سیره عملی اولیاء و اوصیاء بزرگ الهی داشتن مسئولیت بار امانتی است که از سوی خداوند متعال بر دوش انسان نهاده شده است و این امانت شانه به شانه ابناء آدم سپرده و تفویض خواهد شد.

سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهد نامه مدیران دولت مردمی؛ بهره گیری از همه استعدادها و نیروهای متخصص و متدین و انقلابی در مجموعه خانه ایثارگران استان تهران مورد انتظار است.

با عنایت به تجربه، تعهد و تخصص ارزشمند آقای هاشم برمکی، ایشان   از تاریخ چهاردهم بهمن ماه جاری به مدت یک سال در سمت مدیر خانه ایثارگران شمیرانات منصوب می شوند.

امید است آقای برمکی، با اتکال به خداوند متعال تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) با پیروی از منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و سیاست های دولت مردمی ایران قوی و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی، و قانون مداری و در راستای تحقق آرمان های نظام اسلامی  با تعامل، همفکری و تشکیل جلسات با ارائه پیشنهادات و راهکارهای مفید در بهبود خدمات رسانی به جانبازان و ایثارگران در انجام امور محوله موفق و موید باشند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار