مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران:

حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن از عملیاتی شدن نقشه‌های دشمنان جلوگیری می کند

خانه ایثارگران استان تهران از آحاد مردم غیور و شهید پرور کشور دعوت کرد در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن 22 بهمن حضوری چشمگیر یافته و دشمن را مایوس و نقشه های آنان را نقش بر آب کنند.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۳۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

 اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران در آستانه  فرا رسیدن راهپیمایی 22 بهمن با بیان این مطلب گفت: اکنون که در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، با تبریک این ایام که یادآور وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم در پرتوی عنایات خداوند بزرگ و رهبری عالمانه و دینی حضرت امام خمینی(ره) و رهبری فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی است با دعوت از مردم مومن و متدین به ویژه ایثارگران عزیز برای شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تقاضا داریم بینش زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی خود را در برابر دوربین‌های بین‌المللی به نمایش بگذارند.

بدیهی است که وحدت و حضور پررنگ و معنادار و ولایتمداري مردم ما در مناسبت‌های مختلف می‌تواند با حفظ اقتدار ایران از عملیاتی شدن نقشه‌های دشمنان جلوگیری کند.

ما اعضاء خانه ایثارگران ضمن شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، از ایثارگران عزیز دعوت به عمل می آوریم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز بزرگ، یک بار دیگر با آرمان های اصیل اسلامی ، انقلابی شهدا و امام شهدا تجدید پیمان نمایند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار