زنجان-مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن با ایجاد عملیات روانی و جنگ نرم به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است،بیان کرد:طبق فرموده رهبر معظم انقلاب "هدف دشمن تبدیل مردم‌سالاریِ اسلامی به یک حکومت باب میل استکبار است".
کد خبر: ۹۵۷۷۹۷۱
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

دشمن با ایجاد عملیات روانی به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سردار حسین رضا صادقی در جمع مردم شهرستان خرمدره بابیان اینکه انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با رهبری و هدایت پیامبرگونه امام خمینی (ره)محقق شد،اظهار کرد:ایشان نقش بسیار موثری در معرفی اسلام ناب محمدی داشتند.

 

وی بابیان اینکه مطابق فرموده رهبر معظم انقلاب به قله نزدیک شده ایم،تصریح کرد:دشمنان درصددند تا انقلاب اسلامی را کم اهمیت جلوه دهند،تصریح کرد:هدف دشمن ایجاد حس یاس و ناامیدی در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه نهال انقلاب با خون جوانان آبیاری شده است،افزود:امروز پیشرفت و عزت کشورمان را مدیون خون پاک شهدا و رشادت ملت بصیر ایران هستیم.

 

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن با ایجاد عملیات روانی و جنگ نرم به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است،بیان کرد:طبق فرموده رهبر معظم انقلاب "هدف دشمن تبدیل مردم‌سالاریِ اسلامی به یک حکومت باب میل استکبار است".

 

این مسئول در پایان با بیان اینکه پیشرفت ها و دستاوردهای امروز کشور راحت به دست نیامده و باید قدردان مجاهدت و فداکاری مردم بود،یادآور شد:در این میان مسئولان نیز میبایست موانع و مشکلات موجود در کشور را با همت و همدلی و مدیریت جهادی و انقلابی مرتفع سازند.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار