با حضور علمای اهل سنت استان هرمزگان :

همایش بصیرتی فجرانقلاب ،مشارکت همگانی و تمدن نوین اسلامی

امام جمعه بندر عباس گفت :ایستادگی جبهه مقاومت مقابل استکبار ستودنی است
کد خبر: ۹۵۷۷۲۹۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹

دکتر عبادی زاده در همایش همایش بصیرتی فجرانقلاب ،مشارکت همگانی و تمدن نوین اسلامی با حضور علمای اهل سنت استان گفت :امروز ایستادگی و تقسیم کار جبهه مقاومت در مقابل صهیونیست ها و استکبار جهانی ستودنی است.


نماینده ولی فقیه دراستان با اشاره به درس های بعثت پیامبر اسلام، گفت: یکی از درس های بعثت این است که همه مردم دنیا بندگی خدا کنند و زیر بار طاغوت نروند.


او افزود: امروز آمریکا و صهیونیست ها نماد واقعی طاغوت هستند و سکوت تمام ادیان الهی در برابر آن ها خیانت به انسان و انسانیت است.


وی با اشاره به یاوه گویی ها و تهدیدهای برخی سران آمریکا علیه منطقه و ایران، گفت: سران آمریکا قبل از صحبت کردن فکر کنند و عاقلانه حرف بزنند زیرا در سال های گذشته سیلی های محکمی از فرزندان ایران اسلامی و جبهه مقاومت دریافت کرده اند.


امام جمعه بندرعباس افزود: اگر اقدامی علیه ایران اسلامی داشته باشید، فرصت دیدن اقدام خود را پیدا نخواهیدکرد و فرزندان اسلام همه دنیا را برای شما به جهنم تبدیل خواهند کرد.


وی گفت: آمریکا، اسرائیل و تمام جهان استکبار می دانند که ایران مانند افغانستان و عراق نیست که البته باید از حضورخفت بار خود در این مناطق هم عبرت می گرفتند.


او اظهار کرد: امروز تقسیم کاری که در جبهه مقاومت برای اداره منطقه شکل گرفته ستودنی است؛ حمله پهپادی توسط مقاومت عراق به آمریکا پیام داد که هیچ نقطه ای برای جبهه استکباری امن نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار