خبرهای داغ:
در هنرستان رازی بخش باباحیدر عنوان شد:

انتخابات عرصه تصمیم‌گیری بر سرنوشت فردی و اجتماعی است

حجت الاسلام ناصری گفت: نشست بصیرتی با عنوان نقش و تصمیم ما در صحنه انتخابات، در هنرستان دخترانه رازی بخش باباحیدر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۶۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، انتخابات را عرصه تصمیم‌گیری بر سرنوشت فردی و اجتماعی دانست و گفت:انتخابات و اتخاذ تصمیم درست یکی از موهبت‌هایی است که خداوند از طریق نظام جمهوری اسلامی به افراد جامعه داده است.

حجت الاسلام جواد ناصری، افزود: وظیفه تمامی آحاد جامعه است که با تحقیق فرد اصلح را انتخاب کنند تا این کشتی که همه سوار هستیم به سلامت سرمنزل مقصود برسد و مکلف هستیم دیگران را نیز در مشارکت حداکثری و انتخاب درست با بیان معیارهای امامین انقلاب راهنمایی کنیم.

وی، اضافه کرد: نباید حق اختیار و تصمیم فردی و جمعی خود را در اختیار دیگران قرار دهیم بلکه باید دیگران را نیز در تصمیم‌گیری درست راهنمایی نماییم. اگر تصمیم درست گرفته شد اثر مثبت آن برای کل جامعه است.

حجت الاسلام ناصری، تصریح کرد: دانش‌آموزان باید عملکرد مسوولان از بالاترین تا پایین‌ترین رده مدیریتی را در تحقق اهداف انقلاب و عدالت‌خواهی مطالبه کنند و به نقد بکشند.دانش‌آموزان و نسل جوان باید در انتخاب اصلح آگاهانه عمل کنند.

وی در پایان تاکید کرد:هر اتفاق و تحولی که در کشور رقم خورده، موتور پیشران و محرک آن در کنار پیشکسوتان جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار