از سرودهای «مسیر حاج‌قاسم» و «قله‌های افتخار» کاری از گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان یزد رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۳۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، در مراسم تجلیل از فجر آفرینان انقلاب اسلامی با حضور امام‌جمعه یزد سرود‌های «مسیر حاج‌قاسم» و «قله‌های افتخار» کاری از گروه‌های سرود کانون‌های مساجد یزد رونمایی شد.

این سرود‌ها با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تهیه شده است.

گروه‌های سرود غدیر از کانون فرهنگی هنری شهید الله دادی یزد و گروه سرود گام دوم انتظار از کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) یزد به‌عنوان تهیه‌کنندگان این سرود‌ها بودند که با محوریت فجر انقلاب و حجاب این اثر‌ها را تهیه و تنظیم کرده بودند.

حجت‌الاسلام شیخ عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در این مراسم گفت: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان اجرایی می‌شود که یکی از این برنامه‌ها تهیه سرود با همکاری کانون‌های مساجد استان و برگزاری مراسم تجلیل از فجر آفرینان استان است.

وی افزود: یکی از اهداف ما فعالیت‌های فرهنگی در راستای تبیین اهداف انقلاب با محوریت جوانان و نوجوانان است و سعی کرده‌ایم در این راستا از قالب هنر و سرود برای این هدف استفاده کنیم.

در پایان این مراسم نیز پوستر سرود‌های «مسیر حاج‌قاسم» و «قله‌های افتخار» رونمایی شد و گروه‌های سرود به اجرای این سرود‌ها پرداختند.

ارسال نظرات