زنجان-معاون سیاسی سپاه زنجان با اشاره به دغدغه رهبری در خصوص انتخابات گفت:مشارکت در انتخابات ،کلید واژه پرتکرار در بیانات رهبر انقلاب از ابتدای امسال است.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۷۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

مشارکت در انتخابات ،کلید واژه پرتکرار در بیانات رهبر انقلاب/تاثیر انتخابات بر دیپلماسی و امنیت ملی اثرگذار

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛صبح امروز جلسه هم افزایی مدیران روابط عمومی با موضوع انتخابات در سالن جلسات نمایندگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار شد.

 

در این جلسه سید مهدی حسینی؛معاون سیاسی سپاه زنجان با بیان اینکه امروز ما در شرایطی هستیم که اگر با یک نگاه عمومی و مردمی به آن نگاه کنیم تصور میکنیم که راه بسیار سختی در پیش رو داریم ،گفت:در حالی که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب ما به قله نزدیک شدیم و در این مسیر خستگی و ناامیدی ممنوع است.

 

وی با بیان اینکه حقیقتا تطبیق این کلام با آن چیزی که مردم از جامعه خود تصور دارند مقداری فاصله دارد ،خاطرنشان کرد: اولویت آن چیزی است که ما به عنوان مقربان میبایست آن را تبیین کنیم.

 

معاون سیاسی سپاه زنجان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب با چشم انداز جامع و کامل خود امروز کشور و نظام را در نزدیک قله می بینند،تصریح کرد:هرچه به قله نزدیک میشویم سختتر و نفس گیرتر است فلدا اگر بخواهیم تفسیر کنیم بسیاری از سختی ها ومشکلات برای اینست که ما به قله نزدیک شده ایم.

 

حسینی با بیان اینکه طبق آمارهای رسمی از ۸۵ جمعیت کشور بیش از ۵۰ میلیون نفر بعد از انقلاب متولد شدند،افزود:به عبارت دیگر در حدود ۷۳ درصد جمعیت ما اصلا دوران پهلوی را ندیده و تصور درستی از آن دوران ندارند.

 

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی این خلا را لمس نکردیم که دوران پهلوی و دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را چه کسی برای مردم روایت میکند،عنوان کرد:مشکل ما در روایتگری است به عبارتی در بازگویی اینکه رژیم پهلوی که بوده و چه بلایی بر سر مردم آورده ،موفق نبوده ایم و کلیشه ای از آن رد شده و روایت نکرده ایم.

 

حسینی با طرح این سوال که راه حل این مسئله چیست،بیان کرد:یکی از وظایف امروز ما در کنار همه دستاوردهایی که داشته ایم این است که باید گذشته را نیز روایت کنیم و در این راه عقب نشینی نکنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو ابراز کرد:انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مسئله مهمی است که می بایست به درستی تبیین شود.

 

معاون سیاسی سپاه زنجان با اشاره به دغدغه رهبری در خصوص انتخابات گفت:مشارکت در انتخابات ،کلید واژه پرتکرار در بیانات رهبر انقلاب از ابتدای امسال است.

 

حسینی با بیان اینکه دشمن در تلاش است با کاهش مشارکت مردمی پشتوانه مردمی را خالی جلوه دهد،ادامه داد:مطابق فرموده رهبری" مطمئنا [اگر] انتخابات در داخل کشور هرچه پرشورتر صورت بگیرد، قدرت ملی را بیشتر نشان می‌دهد و قدرت ملی امنیت ملی می‌آورد؛ یعنی وقتی جبهه‌ دشمن نگاه می‌کند حضور مردم را می‌بیند، قدرت نظام را مشاهده می‌کند و می‌بیند این کشور، کشور قدرتمندی است، مردم حاضر و آماده‌اند، تهدید دشمن خنثی می‌شود؛ یعنی اقتدار ملی امنیت ملی را به وجود می‌آورد"،ایشان موضوع مشارکت را به اقتدار و امنیت گره زدند به عبارتی قطعا درصد مشارکت هم در دیپلماسی و هم در امنیت ما اثرگذار است.

 

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در در ادوار گذشته نشان دهنده این است که که اقدامات بخشی از جامعه برای مشارکت مردم اثرگذار است،بیان کرد: ما امروز اگر تمرکز اصلی را روی انتخابات بگذاریم به وظیفه مان عمل کردیم .

 

حسینی با اشاره به اینکه منکر مشکلات نیستیم اما دستاوردها و پیشرفت های نظام در همه حوزه ها بسیار چشمگیر است،تاکید کرد:نباید مشکلات را بزرگ جلوه داده و دستاوردها را کوچک جلوه دهیم که بخش مهمی از این کار به عهده مدیران روابط عمومی است چرا که روابط عمومی نشان دهنده چهره یک سازمان است.

 

وی در پایان  با بیان اینکه در بحث انتخابات باید تصویر ذهنی درستی را به مردم ارائه کنیم،یادآور شد:چرا که هیچ پیشرفتی بدون آزمون و خطا ممکن نیست و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار