خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین در حاشیه بازدید از پروژه های بسیج سازندگی؛
  قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، از پروژه های بسیج سازندگی استان قزوین بازدید و بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۲۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

 

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، از پروژه های بسیج سازندگی استان قزوین بازدید و بهره برداری شد

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین در حاشیه بازدید از روند ساخت ۴۰ واحد مسکن جامعه هدف کمیته امداد که با همکاری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و خیرین در حال ساخت است بیان کرد: فلسفه ساخت این واحدها این بود که یکی از خیرین از محل املاک خود این زمین ها را برای ساخت مسکن محرومین اهدا کرد که دو هزار متر مربع می باشد.

وی گفت: این زمین برای ساخت کسانی که توان خرید و ساخت منزل مسکونی ندارند و یا توانمندی اجاره مسکن ندارند در نظر گرفته شده است.

ظاهری یادآور شد: این ۴۰ واحد مسکونی جهت اسکان ولی نعمتان از شهرهای الوند، زیباشهر و مهرگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پیمانکاری این پروژه ۵۰۷ واحدی با سازمان بسیج سازندگی استان قزوین است که ۲۷۰ واحد از این تعداد تحویل داده شده و تعدادی نیز در مراحل پایانی است. 

ظاهری در پایان گفت: این پروژه ۴۰ واحدی با همت بسیج سازندگی به صورت جهادی و از سر عشق ساخته شده به طوری که در این مسیر برای ساخت پروژه در انتظار اعتبار نبودند و به دنبال اتمام سریع تر پروژه در کنار کیفیت بالای آن جهت بهره برداری و واگذاری به ولی نعمتان هستند.

گفتنی است؛ مجتمع ۴۰ واحدی کمیته امداد امام خمینی با پیمانکاری بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حال ساخت است که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و روز گذشته با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از روند ساخت پروژه بازدید شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار