معاون هماهنگی و نظارت معاونت امور مجلس نهاد ریاست جمهوری:

استادان دانشگاه‌ها اهمیت انتخابات و مشارکت مردم را بازگو کنند

معاون هماهنگی و نظارت معاونت امور مجلس نهاد ریاست جمهوری گفت: دشمنان ما به هر شیوه و ترفندی برای ایجاد شبهه متوسل می‌شوند و استادان دانشگاه‌ها باید به عنوان گروه‌های مرجع، خیرخواه و ناصح در راستای تنویر افکار عمومی و ترویج اهمیت انتخابات و مشارکت مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۲۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

استادان دانشگاه‌ها اهمیت انتخابات و مشارکت مردم را بازگو کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل قاسم جعفری روز سه شنبه در نشست هم اندیشی بسیج اساتید مراکز آموزش عالی استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: باید تلاش کنیم همدیگر را بر مبنای عقل، دین و حکمت درک کنیم و این رویکرد در واقع همان هم افزایی است و باعث پیشبرد امور و رفع مشکلات می‌شود.

وی افزود: این همه انرژی و فرصت که صرف دعواهای داخلی و جزئی می‌شود اگر صرف هم افزایی و پیشبرد کارها شود، حتما معجزه اتفاق می افتد و خیلی از مباحث و مسائل حل می‌شود و باید این روحیه هم افزایی و درک متقابل را در مجلس، شوراهای اسلامی شهر، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و جاهای دیگر شاهد باشیم.

جعفری با اذعان به وجود مشکلات در کشور اظهار کرد: شان و جایگاه مردم بالاتر از هر چیزی است و باید فضای لازم را برای حضور پرشکوه مردم در انتخابات مهیا کنیم و باید در امور مهم، شرایط منطقه را نیز در نظر بگیریم.

معاون هماهنگی و نظارت معاونت امور مجلس نهاد ریاست جمهوری گفت: امروز طبق تحلیل کارشناسان، این رژیم صهیونیستی دچار گسست عرضی و طولی شده است و این به این معناست که اسرائیل تنها رژیمی است که به طور سفارشی و بدون مبنا شکل گرفته است و طی ۷۵ سال اشغال خاک فلسطین، انواع کالاهای فکری ممنوعه را عرضه می‌کند.

وی در تشریح کالاهای فکری ممنوعه اظهار کرد: اینکه سرزمین فلسطین برای یهودی‌ها سرزمین رفاه و امنیت است و رژیم صهیونیستی نه فقط در غرب و یا سایر مناطق آسیا بلکه در سراسر جهان اشراف اطلاعاتی دارد، از کالاهای فکری عرضه شده توسط صهیونیستها بوده است که طوفان الاقصی همه تصورات را به هم ریخت.

جعفری گفت: امروز اسرائیل به دنبال حاشیه سازی برای خروج از بن بست است و از همین رو بر انتخابات ایران متمرکز شده است تا اذهان عمومی را منحرف کند. بنابراین تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت انتخابات و مشارکت مردم بسیار مهم است.

معاون هماهنگی و نظارت معاونت امور مجلس نهاد ریاست جمهوری افزود: با وجود اینکه تعهد بر تخصص مقدم است اما یک انسان متعهد فاقد تخصص نباید مسئولیت بر عهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سلسله نشست‌های سه شنبه‌های انتخاباتی با حضور استادان دانشگاه‌ها به منظور نشاط سیاسی و افزایش شور و شوق در جامعه و نخبگان علمی برگزار می‌شود.

به گفته اسماعیلی گلی دبیر هم اندیشی استادان نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی، در این نشست‌ها تلاش بر این است استادان دانشگاه‌ها در فضایی دوستانه و صمیمی نقطه نظرات خود را پیرامون موضوعات مختلف طرح و در رابطه با آنها بحث و تبادل نظر کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در سراسر کشور در ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار