کارشناس مسایل سیاسی:

حتی یک رای هم می تواند سرنوشت یک ملت را مورد تاثیر قرار دهد

دکتر اسماعیلی در نشست بصیرتی بسیجیان و اقشار مختلف مردم در شهرستان کوهرنگ گفت: انقلاب اسلامی حاصل تلاش و کوشش افراد مومن و با اخلاصی بود که نتوانستند ظلم و جور استبداد و استکبار را تحمل کنند.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۳۳
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از کوهرنگ؛‌ نشست بصیرتی با حضور بسیجیان ، کارکنان ادارات ، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از اقشار مختلف مردم در خانه معلم شهر چلگرد برگزار شد.

نشست بصیرتی در شهرستان کوهرنگ

دکتر علیرضا اسماعیلی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر در این نشست گفت: انقلاب اسلامی حاصل تلاش و کوشش افراد مومن و با اخلاصی بود که نتوانستند ظلم و جور استبداد و استکبار را تحمل کنند؛ و با ایمان به خدا و با متصل شدن به امامت و ولایت حرکت عظیم و باشکوه انقلاب را رقم زدند و مردم را از زیر سلطه حکومت فاسد پهلوی نجات دهند.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) اظهار داشت : انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را در طول این چهل و چهار سال به دست آورده است از جمله آنان می توان به پیشرفت های نظامی ،پیشرفت های پزشکی ، علمی و دستاوردهایی در زمینه های پژوهشی و تحقیقاتی و هسته ای اشاره کرد.

دکتر اسماعیلی در ادامه سخنان خود افزود : امروز ما نیازمند وحدت ملی هستیم همه با هم باید با امید به خداوند متعال در مسیر رسیدن به قله حرکت کنیم و این مسیر نیروی انقلابی می خواهد ، نیروی انقلابی یعنی کسی که میخواهد کار کند و دلش برای مردم برای انقلاب و برای رسیدن به قله و رسیدن به هدف الهی می تپد.

وی در پایان این مراسم انتخابات پیش رو را صحنه جنگی دانست که حتی یک رای هم می تواند سرنوشت یک ملت را مورد تاثیر قرار دهد و این از اهمت ویژه انتخابات است.

اسماعیلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) اظهار کرد: اگر خواص در لحظه وظیفه خود را انجام ندهند ما دچار عقب افتادگی خواهیم شد و ما امروز سرباز هستیم و با نیت برای شهداء با امید و توکل بر خداوند متعال با حضور حداکثری وظیفه شرعی و واجب خود را انجام می دهیم و قدرت و عظمت این انقلاب و ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی را بار دیگر به رخ استبداد و استکبار جهانی خواهیم کشید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار