رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل:

طرح‌های مهم توسعه اردبیل از منابع ملی بهره‌مند است

اردبیل- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: طرح‌ها و پروژه‌های مهم توسعه‌ای استان اردبیل از ردیف منابع ملی بهره‌مند است.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۹۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

طرح‌های مهم توسعه اردبیل از منابع ملی بهره‌مند است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، داود شایقی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های اقتصادی و تولیدی سرعین همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۴۷ طرح مهم و ملی در این استان در حال اجرا است که سالانه میلیاردها تومان منابع ملی صرف آن می‌شود.

وی با گرامیداشت دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی در این ۴۵ سال بسیاری از طرح‌های خدماتی و زیربنایی اجرایی شده ولی همچنان در سنگر خدمت مسئولان با نگاه جهادی حاضر هستند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام جز رویکرد اساسی بوده و در این ۲ سال بسیاری از این طرح‌ها به ثمر نشسته است.

شایقی سرعین را مملو از ظرفیت گردشگری معرفی کرد و افزود: زنجیره ارزش افزوده را باید در این بخش تقویت کرد و احداث مجموعه گردشگری موج‌های آبی و پل معلق ورگه‌سران با همت بخش خصوصی در این راستا است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: برای تکمیل پروژه‌های مهم و ملی در استان اردبیل منابع ملی نیاز است تا در آینده نه چندان دور همه این طرح‌ها به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار