رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه‌پاسداران مطرح کرد:
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در جنگ شناختی قصد دارد با استفاده از رسانه‌های خود حقیقت را پنهان کند که جهاد تبیین در حقیقت استخراج این حقیقت‌ها از واقعیت‌ها است.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۴۹
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار مجید خادمی در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیج استان یزد که با حضور استاندار، امام‌جمعه و فرمانده سپاه الغدیر استان برگزار شد با اشاره به اینکه در کمتر استانی اتفاق مثبتی که در هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج استان یزد ایجاد شده به وقوع پیوسته اظهار داشت: احصا نظام مسائل استان و بررسی مسائل و مشکلات در این کارگروه‌ها اقدام بسیار مثبتی است که برکات بزرگی برای کشور و انقلاب خواهد داشت.

وی ادامه داد: دشمن در دوران انقلاب اسلامی ازهرجهت جمهوری اسلامی را تحت‌فشار قرار داده است و تمام دنیا از اینکه ایران چگونه توانسته است در مقابل این تهدیدات مقاومت کند متعجب شده‌اند و امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که مقام معظم رهبری می‌گویند که آمریکایی‌ها حق ندارند در منطقه حضور داشته باشند؛ زیرا دل‌های مردم منطقه متوجه جمهوری اسلامی شده است و به همین دلیل قدرت داریم.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه چالش تحریم در حوزه‌های مختلف یکی دیگر از عواملی بود که مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده بود اظهار داشت: امروز در مقابله با این چالش باروحیه نخبگی و بسیجی توانسته‌ایم کاری کنیم که موشک‌های نقطه زن تولید کنیم و در حوزه‌های مختلف این چالش دیگر بی‌معنا شده است.

خادمی چالش سوم جمهوری اسلامی را موضوع براندازی ذکر و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که با چند نفر خودفروخته جمهوری اسلامی در ابتدای شکل‌گیری نابود خواهد شد؛ ولی امروز اعلام می‌کنند که برای مقابله با جمهوری اسلامی باید یک ائتلاف بین‌المللی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند جمهوری اسلامی 5 گام دارد که در گام اول پیروزی انقلاب اسلامی و گام دوم استقرار نظام جمهور اسلامی بوده که در این گام ها موفق بودیم و باید در گام های بعدی نیز موفق شویم و در مسیر این گام ها است که مقاوم و توانمند می شویم و توان مقابله با هر خطری را کسب می کنیم.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به جنگ شناختی دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: دشمن 5 هدف را در جنگ شناختی در حال پیگیری است و در واقع قصد تغییر حوزه جنگ از سرزمین به باور، قلب و ذهن جوانان است و سعی دارد با سیاه نمایی نسبت به آینده جوانان را نا امید کند.

وی ادامه داد: دشمن به‌شدت به دنبال ایجاد بی‌اعتمادی در بین جوانان نسبت به مسئولان است و همچنین قصد دارد جوانان را از تحقیق و پژوهش دور کند.

خادمی با تأکید بر اینکه در طول 45 سال اخیر حتی یک سانتی متر از خاک کشور را از دست نداده ایم تصریح کرد: امروز که دشمن در هیچ عرصه ای موفق نشده به سمت جنگ شناختی روی آورده است ولی ملت ایران فریب بزرگ نمایی انها را نمی خوریم و دشمن در مقابل ما بسیار حقیر است و طوفان الاقصی این موضوع را ثابت کرد که چقدر دشمن ضعیف است.

وی ادامه داد: روند تخریب در غزه این سؤال را مطرح می‌کند که آیا حماس از عواقب این میزان تخریب اطلاع داشتند که این سؤال را از مسئولان حماس پرسیدیم و آنها اعلام کردند بله می‌دانستیم؛ ولی چاره‌ای نداشتیم؛ زیرا در یک زندان به‌مرور در حال مرگ بودیم و از ما می‌پرسند که شما شیعیان جواب بدهید که آیا امام حسین (ع) این ملاحظات را نداشت؟

خادمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ شناختی دشمن، جهاد تبیین را مطرح کردند تصریح کرد: جهاد تبیین در حقیقت استخراج حقیقت از دل واقعیت است؛ زیرا دشمن با استفاده از رسانه‌ها و ابزارهای خود روایتی را که دوست دارد مطرح کند و باید بتوانیم حقیقت را از دل این روایت‌ها استخراج کنیم و در ضمن اینکه روایت اول را دقیق و مستند برای مردم و جوانان مطرح کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار