جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان مطرح کرد:

ضرورت روشنگری جامعه در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات سال ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات هلال‌احمر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۷۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، احمد حیدری نیا در حاشیه نشست جهاد تبیین که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر سراوان، فرمانده حوزه ادارات و جمعی از کارکنان این اداره برگزار شد، بیان کرد: باتوجه‌به هجمه‌های دشمن در رسانه‌های غربی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات امروز ترویج فرهنگ ناب تفکر بسیجی است که باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی افزود: وحدت میان ملت‌های اسلامی یکی از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که بسیجیان در این زمینه پرچم‌دار هستند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ترفندهای مختلف از ماه‌ها قبل شروع به سم‌پاشی برای عدم شرکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان کرده‌اند.

حیدری نیا با بیان اینکه القای ناامیدی و ایجاد فاصله میان مردم و انقلاب از دیگر اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه‌زدن به کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: نیاز امروز مردم جامعه روشنگری و جهاد تبیین در راستای شرکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شایسته است.

وی اذعان کرد: با انتخاب فرد اصلح می‌توان یک مجلس قوی داشت و بسیاری از مشکلات با داشتن مجلس قوی حل خواهد شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار